Aktualności

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

Czy na Twoją stronę internetową ktoś może się włamać? Oczywiście, że tak. Nawet jeżeli prowadzisz mały biznes, możesz stać się obiektem ataku hakerów. Każdą domenę można wykorzystać, umieścić na niej linki kierujące do szemranych witryn, a przez to dotrzeć do...

Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?

Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?

Twój lokal potrzebuje Klientów, niezależnie od tego jakich rozmiarów restaurację prowadzisz. To dzięki nim możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze. Jak ich przyciągnąć? Podstawą jest oczywiście menu i piękny lokal. Musisz również pokazać się z dobrej strony w...

Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?

Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?

Tag UTM to specjalny parametr dodawany do linku, umożliwiający precyzyjną analizę, niezbędną do wyciągania wniosków, co wpływa na zdobywanie nowych Klientów i za pośrednictwem jakich kanałów możesz liczyć na największe profity. Co musisz o nim wiedzieć? Czym wyróżnia...

Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

Blog wymaga profesjonalnego pozycjonowania, jeżeli chcesz dotrzeć z treściami do szerokiego grona odbiorców. Musisz mieć jednak świadomość, że pozycjonowanie nie może odbyć się raz, a konieczne jest stałe monitorowanie wyników, wprowadzanie zmian i dopasowywanie się...

Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

Słyszałeś o frazach z potencjałem? Są to słowa kluczowe pozycjonujące witrynę na pozycjach od 11 do 20 w wyszukiwarce. Poprzez odpowiednie działania optymalizacyjne, masz szansę zwiększyć ich widoczność, a jednocześnie wypracować lepsze wyniki dla swojej strony...

Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

Aby twoja strona była bardzo dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, musisz znać algorytmy i zasady nimi rządzące. Specjalista od SEO ma świadomość, że dużą rolę odgrywa treść witryny, ale także zastosowana struktura, w tym nagłówki. Jakie reguły obowiązują? Nagłówki...

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć...

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce...

Dlaczego warto korzystać z link building?

Dlaczego warto korzystać z link building?

Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building –...

Zadzwoń

Facebook