Aktualności

Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

Blog wymaga profesjonalnego pozycjonowania, jeżeli chcesz dotrzeć z treściami do szerokiego grona odbiorców. Musisz mieć jednak świadomość, że pozycjonowanie nie może odbyć się raz, a konieczne jest stałe monitorowanie wyników, wprowadzanie zmian i dopasowywanie się...

Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

Słyszałeś o frazach z potencjałem? Są to słowa kluczowe pozycjonujące witrynę na pozycjach od 11 do 20 w wyszukiwarce. Poprzez odpowiednie działania optymalizacyjne, masz szansę zwiększyć ich widoczność, a jednocześnie wypracować lepsze wyniki dla swojej strony...

Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

Aby twoja strona była bardzo dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, musisz znać algorytmy i zasady nimi rządzące. Specjalista od SEO ma świadomość, że dużą rolę odgrywa treść witryny, ale także zastosowana struktura, w tym nagłówki. Jakie reguły obowiązują? Nagłówki...

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć...

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce...

Dlaczego warto korzystać z link building?

Dlaczego warto korzystać z link building?

Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building –...

Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub...

API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

Gotowe mechanizmy API pozwalają na wyszukiwanie adresów oraz konkretnych nazw ulic, ale bywają zawodne w przypadku mniejszych miast lub kilku miejscowości o tej samej nazwie. Grupa Improve znalazła rozwiązanie do bardzo dokładnego lokalizowania miejscowości na mapie....

Zadzwoń

Facebook