Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań

Blog

  • Xamarin – ciekawa platforma do tworzenia aplikacji na iOS i Android

    Wykorzystując Xamarin programista może napisać aplikację na iOS oraz Android w języku C#. Nie trzeba uczyć się nowych języków programowania i można poświęcić czas na rozwój aplikacji. Dlaczego warto wybrać Xamarin studio do stworzenia aplikacji? Programiści dostrzegają coraz większej zalet Xamarin. Przede wszystkim narzędzie pozwala tworzyć aplikacje na wiele platform mobilnych, a w szczególności na […]

  • XML Injection – czym jest i jak się bronić przed atakiem?

    XML Injection to jeden z najpopularniejszych rodzajów ataków webowych. Z tego artykułu dowiesz się, jak przestępca uzyskuje nieautoryzowany dostęp do aplikacji oraz jak zapobiec zagrożeniu. Co to jest XML Injection? Atak hakerski polega na wprowadzeniu kodu XML do aplikacji webowej. Dochodzi do manipulacji danych, które przetwarza i wykorzystuje każda aplikacja. Jeżeli wszystkie działania zostaną przeprowadzone […]

  • Atak XSS – co to jest i jak się przed nim bronić?

    Atak XSS polega na wprowadzeniu złośliwego oprogramowania do formularza internetowego lub kodu URL aplikacji internetowej, w celu wymuszenia akcji, które nie są podstawowym celem ich działania. W tym artykule wyjaśniamy temat ataków typu cross-site scripting. Czym jest atak typu cross-site scripting? Polega na wprowadzeniu złośliwego kodu do formularza internetowego lub kodu URL aplikacji internetowej. Jest […]

  • Foundation – co to za framework?

    Jednym z najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych frameworków jest Foundation. W tym artykule przedstawimy jego najważniejsze cechy oraz to, jak można go wykorzystać do efektywnego projektowania responsywnych interfejsów. Foundation framework – co to jest? Jest to potężny i elastyczny framework front-endowy, który został stworzony przez firmę ZURB. Opiera się na HTML, CSS i JavaScript, dlatego możliwe […]

  • Pogrubienie tekstu w HTML – stosowanie znacznika bold

    HTML jest podstawą dla każdej strony internetowej. Narzędzie umożliwia również manipulowanie wyglądem tekstu. Jednym z najpopularniejszych znaczników jest bold, który umożliwia pogrubianie tekstu. Jak wpływa to na czytelność i estetykę strony? Bold w HTML Znacznik ‘bold’ jest zapisywany jako ‘b’ lub ‘strong’. Jest to kluczowe narzędzie do wyświetlania tekstu w pogrubionym formacie. Za sprawą tego […]

  • Optymalizacja i pozycjonowanie strony informacyjnej – na czym warto się skupić?

    Serwisy informacyjne trzeba optymalizować pod kątem wyszukiwarek internetowych tak jak pozostałe strony www. Jest to niezawodny sposób na uzyskanie większej liczby unikalnych odwiedzin. Co jeszcze warto wiedzieć na temat pozycjonowania strony informacyjnej? Czym charakteryzuje się strona informacyjna? Na stronach informacyjnych, treści pojawiają się codziennie, są regularnie aktualizowane. Odnoszą się do najnowszych wydarzeń branżowych. Mogą dotyczyć […]

  • Algorytm Google – co to jest i lista najważniejszych aktualizacji

    Gdy powstała globalna sieć internetowa, nikt nie przypuszczał, że rozrośnie się ona do aż tak dużych rozmiarów. W internecie dostępne jest aż ok. 1,94 mld stron internetowych. Samych użytkowników nieustannie przybywa. Algorytmy Google są stale aktualizowane, ze względu na zmieniające się potrzeby oraz chęć dopasowania wyszukiwarek Google do potrzeb użytkowników. Czym jest algorytm wyszukiwarki Google? […]

  • KPI w sprzedaży B2B – 10 mierników wpływających na sukces

    Sprzedaż B2B jest ściśle związana ze wskaźnikami biznesowymi, które inaczej nazywane są wskaźnikami KPI. Czym KPI są w praktyce? Co mówią i w jak dużym stopniu odpowiadają za sukces? Poznaj najważniejsze mierniki w sprzedaży B2B. KPI w sprzedaży – co to jest? KPI, nieodłącznie kojarzy się z korporacją, a w praktyce oznacza miary dotyczące konkretnych […]

  • Jak pozyskać klienta?

    Pozyskiwanie klientów to bardzo duże wyzwanie w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Wymaga kreatywności, elastyczności, a także dobrania strategii do aktualnych trendów. Warto poświęcić na to odpowiednio dużo czasu i wysiłku, aby osiągnąć sukces. W tym artykule przedstawimy skuteczne sposoby, jak pozyskać nowych klientów działaniami marketingu internetowego. Metody pozyskiwania nowych klientów w internecie Podejście do […]

  • Prospecting w sprzedaży – poznaj podstawowe zasady

    Prospecting, czyli poszukiwanie klientów, to szereg czynności i metod mających na celu zainteresowanie konkretniej grupy osób produktami oraz usługami marki. Poznaj podstawowe zasady, jak zrobić to dobrze. Uniwersalne zasady prospectingu w sprzedaży 1. Grunt to dobre przygotowanie Kontakt z klientem powinien zostać poprzedzony bardzo dokładną analizą jego potrzeb i upodobań. Bez tego nie osiągniesz żadnych […]