Aktualności

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć...

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce...

Dlaczego warto korzystać z link building?

Dlaczego warto korzystać z link building?

Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building –...

Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub...

API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

Gotowe mechanizmy API pozwalają na wyszukiwanie adresów oraz konkretnych nazw ulic, ale bywają zawodne w przypadku mniejszych miast lub kilku miejscowości o tej samej nazwie. Grupa Improve znalazła rozwiązanie do bardzo dokładnego lokalizowania miejscowości na mapie....

Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku

Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku

Mijający 2020 rok był pod wieloma względami niepewny, ze względu na szalejącą pandemię koronawirusa. Kryzysowa sytuacja uwidoczniła, że nawet największe korporacje zaniechały dbania o obecność online i nie miały skutecznej strategii komunikacji. Z drugiej jednak...

HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!

HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!

Kojarzysz symbol kłódki umieszczonej na początku domeny? Dla wielu jest on gwarancją bezpieczeństwa i posiadania przez witrynę certyfikatu SSL. Jeżeli Twoja strona wciąż go nie ma, czas wprowadzić poważne zmiany. Zrób to, aby przyciągnąć do swoich treści i produktów...

Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?

Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?

To jak będzie funkcjonował nasz sklep internetowy i czy łatwo będzie się go zarządzało, w dużej mierze zależy od wyboru platformy sprzedażowej. Na pewno zostanie Ci zaproponowane oprogramowanie dedykowane. Jest budowane od podstaw, z myślą o Twoich potrzebach. W...

Nasza historia

Nasza historia

Od 2013 roku zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem oraz prowadzeniem kampanii adwords. Pomagamy klientom budować markę w sieci. Zaczęło się od 2 osób, teraz jest nas 15 Pierwsze kroki na rynku stawialiśmy jako dwuosobowa firma z dużym...

OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które...

Zadzwoń

Facebook