Aktualności

Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?
Twój lokal potrzebuje Klientów, niezależnie od tego jakich rozmiarów restaurację prowadzisz. To dzięki nim możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze. Jak ich przyciągnąć? Podstawą jest oczywiście menu i piękny lokal. Musisz również pokazać się z dobrej strony w...

Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?
Tag UTM to specjalny parametr dodawany do linku, umożliwiający precyzyjną analizę, niezbędną do wyciągania wniosków, co wpływa na zdobywanie nowych Klientów i za pośrednictwem jakich kanałów możesz liczyć na największe profity. Co musisz o nim wiedzieć? Czym wyróżnia...

Algorytmy Google – czym są? Dlaczego czasem są problematyczne dla właścicieli stron?
Każdy właściciel strony internetowej musi dbać o jej pozycję w wyszukiwarce Google. To niezbędne dla zwiększania jej popularności i docierania do szerokiego grona odbiorców. Aby osiągnąć zamierzone cele, należy działać zgodnie z algorytmami Google. Ale co to właściwie...

Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?
Blog wymaga profesjonalnego pozycjonowania, jeżeli chcesz dotrzeć z treściami do szerokiego grona odbiorców. Musisz mieć jednak świadomość, że pozycjonowanie nie może odbyć się raz, a konieczne jest stałe monitorowanie wyników, wprowadzanie zmian i dopasowywanie się...

Dlaczego Twoja strona traci wypracowaną pozycję w Google? Najczęstsze przyczyny
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest pożądana przez każdego właściciela strony internetowej. Niestety, nie jest dana raz na zawsze. Pozycjonowanie jest ciągłym procesem, w który trzeba być zaangażowanym, reagować na nowe trendy, jak i wprowadzać...

Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania
Słyszałeś o frazach z potencjałem? Są to słowa kluczowe pozycjonujące witrynę na pozycjach od 11 do 20 w wyszukiwarce. Poprzez odpowiednie działania optymalizacyjne, masz szansę zwiększyć ich widoczność, a jednocześnie wypracować lepsze wyniki dla swojej strony...

Black Hat SEO – czym jest, dlaczego jest ryzykowane, czego nie warto robić podczas pozycjonowania?
Każdy chciałby uzyskać szybkie efekty z pozycjonowania, jednocześnie nie wydając na ten cel zbyt wielu pieniędzy. Czy to możliwe? Tak. Wystarczy, że stworzysz mało wartościowe treści z dużą ilością słów kluczowych i wypozycjonujesz je. Nawet nie musisz pozyskiwać...

Dlaczego geolokalizacja ma wpływ na optymalizację i pozycjonowanie strony?
To, jaką pozycję strona internetowa zajmie w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników. Okazuje się, że bardzo duże znaczenie ma geolokalizacja, której celem jest pełne dopasowanie usług Google do oczekiwań internautów. Wszystkie dane, które zbiera Google...

Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady
Aby twoja strona była bardzo dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, musisz znać algorytmy i zasady nimi rządzące. Specjalista od SEO ma świadomość, że dużą rolę odgrywa treść witryny, ale także zastosowana struktura, w tym nagłówki. Jakie reguły obowiązują? Nagłówki...

Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz
Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć...

Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?
Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce...

Dlaczego warto korzystać z link building?
Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building –...

W Google pojawia się bardzo dużo fałszywych lub negatywnych opinii na temat twojej działalności? Sprawdź, jak sobie z tym radzić!
Regułą jest, że zadowolony klient w większości przypadków nie pochwali cię w mediach społecznościowych czy wśród znajomych. Natomiast jeżeli mu podpadniesz, obwieści to światu wszem i wobec. Problem jest jeszcze poważniejszy, jeżeli opinie są niezgodne z prawdą i...

Czy prowadzenie bloga ma sens? Oczywiście! Nowości z branży, skuteczne sposoby na promocję w sieci
Pisanie i prowadzenie bloga to ciężka praca. Musisz skupić się na realizacji celów, które chcesz osiągnąć. Przede wszystkim trzeba jednak wiedzieć, o czym pisać, jakie znaczenie ma pozycjonowanie oraz jaki wpływ na innych ma nasz blog. Blog daje ci unikalne miejsce w...

Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?
Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub...