Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć przede wszystkim status wyjściowy witryny. Jeżeli chcesz uzyskać wysoką pozycję w rankingu wyszukiwania organicznych, trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie i wdrażać nowe rozwiązania.

Pozycjonowanie organiczne – najważniejsze informacje

Pozycjonowanie organiczne jest szeregiem działań, na które składają się realizacje w obrębie witryny, jak i poza nią. Wszystkie prowadzą do zwiększenia widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Bycie widocznym i zdobycie zwiększonego ruchu na stronie jest bardzo ważne, jeżeli chcesz przebić się w gąszczu podobnych stron. Google wie wszystko, ale działając zgodnie z zaleceniami poprzez pozycjonowanie organiczne możesz osiągnąć bardzo dobre rezultaty.

Wpisując w wyszukiwarkę Google określone hasła otrzymasz zarówno linki sponsorowane, jak i wyniki organiczne, czyli naturalne, bezpłatne odnośniki do stron związane z danym tematem. Jeżeli chcesz wyświetlać się blisko linków sponsorowanych, stawiaj na pozycjonowanie organiczne, które przynosi najlepsze rezultaty.

Elementy, które decydują o tym, że link do strony wyświetla się wyższej niż inne

Jeżeli chcesz, aby twoja strona internetowa wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania, w jej strukturze nie może zabraknąć tytułu strony, jej opisu, jak i prawidłowego adresu URL. Wszystkie bezpłatnie wyświetlane witryny muszą mieć ten schemat przygotowany w prawidłowy sposób, aby Google zaindeksowało je na liście wyników wyszukiwania.

Wszyscy jednak wiemy, że stron w internecie jest bardzo dużo. Aby wyróżnić się spośród nich warto zastosować dodatkowe działania, tzw. mikroformaty. Jednym z nich jest rich snippets, czyli rozszerzone fragmenty kodu HTML. Dzięki nim przy adresie URL wyświetlają się dodatkowe informacje o twojej witrynie. Jest to bardzo dobry efekt promocyjny, który przyciąga klientów.

Ciekawym rozwiązaniem jest także zastosowanie gwiazdek, które pokazują, jak klienci oceniają twoje usługi lub produkty. Oczywiście ocena minimum 4/5 jest tym, do czego należy dążyć, aby zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów. Im wyższa, tym większe szanse na zainteresowanie swoimi działaniami internautów.

Co zyskasz inwestując w pozycjonowanie organiczne?

  • Wysoka widoczność w wyszukiwaniach Google – odnośnik do strony pojawia się, gdy tylko internauta wpisze w wyszukiwarkę powiązane z nią hasła.
  • Regularny napływ nowych klientów – nowi klienci szybko znajdą twoją witrynę, jeżeli tylko będzie pozycjonowana we właściwy sposób. Strona będzie wyświetlała się na najważniejsze słowa kluczowe, bezpośrednio z nią powiązane.
  • Wzrost sprzedaży – im więcej osób wejdzie na twoją stronę, tym większe będą szansę na zakup lub skorzystanie z usługi.
  • Niski koszt pozycjonowania – tanie a skuteczne? Takie właśnie jest pozycjonowanie organiczne.

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny


Bezpłatnie wycenimy dla Ciebie wybraną usługę. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.

BEZPŁATNA WYCENA

Możesz także zapytać osobiście


512 215 804

Zadzwoń

Facebook