Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?

Twój lokal potrzebuje Klientów, niezależnie od tego jakich rozmiarów restaurację prowadzisz. To dzięki nim możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze. Jak ich przyciągnąć? Podstawą jest oczywiście menu i piękny lokal. Musisz również pokazać się z dobrej strony w internecie, gdzie Klienci szukają informacji o miejscach, które warto odwiedzić. Skuteczne pozycjonowanie strony restauracji pozwoli na jej wyświetlanie w wynikach wyszukiwania Google na dobrej pozycji.

Zastosuj pozycjonowanie lokalne

W przypadku restauracji, najlepszym posunięciem jest zastosowanie pozycjonowania lokalnego. Da ono najlepsze efekty w połączeniu z optymalizacją strony www i regularnym wprowadzaniem koniecznych zmian. Prowadzisz działalność na konkretnym obszarze, zależy Ci przede wszystkim na codziennych, regularnych odwiedzinach Klientów, dlatego właśnie na gruncie lokalnym warto zastosować najbardziej zintensyfikowaną promocję.

Pozycjonowanie lokalne obejmuje działania, których celem jest uzyskanie wysokiego wyniku w wynikach wyszukiwania Google na zapytania związane z konkretną lokalizacją, np. restauracja Kraków. Internauta wpisując takie hasło w Google, otrzyma listę punktów gastronomicznych ze wskazanego miasta.

Słowa kluczowe mają ogromne znaczenie

Konkurencja w gastronomii jest ogromna. Praktycznie codziennie pojawiają się nowe miejsca, dużo też oczywiście zamyka się. Zarówno do prowadzenia restauracji, jak i pozycjonowania musisz podejść w logiczny sposób.

Lokal gastronomiczny warto pozycjonować na słowa kluczowe związane z daną lokalizacją, ale należy uwzględnić także konkurencję. Warto stosować konkretne frazy, zgodne z potrzebami Klientów. Nie ma sensu np. opierać pozycjonowania wyłącznie na haśle restauracja Warszawa, ponieważ jest to zbyt duży obszar. Lepiej zastosować konkretną dzielnicę, np. restauracja Mokotów.

W przypadku lokali gastronomicznych bardzo dobrze sprawdzają się także frazy z długim ogonem pozwalające na określenie kuchni i serwowanych dań. Warto pozycjonować na frazy: restauracja libańska Kielce. Im więcej szczegółów znajdzie się w wyselekcjonowanych słowach kluczowych, tym lepiej.

Zadbaj o wysoką pozycję w Google Maps

Potencjalni Klienci bardzo często korzystają z Google Maps, w celu znalezienia lokalu zlokalizowanego w ich najbliższym otoczeniu. Wysoka pozycja w Google Maps da Twojemu biznesowi szansę na przebicie się w tłumie konkurencji. To Twój lokal zostanie wzięty pod uwagę przez Klienta szukającego miejsca na obiad czy kawę.

Warto również zadbać o umieszczenie jak największej ilości ciekawych informacji w wizytówce Gogole Maps. Jej zadaniem jest zachęcenie Klienta do odwiedzenia lokalu gastronomicznego. Oczywiście musisz również uzupełnić podstawowe dane, takie jak nazwa, adres czy numer telefonu.

Postaw na pozycjonowanie w gastronomii

Pozycjonowanie restauracji odgrywa bardzo dużą rolę w jej działalności. Jest to konieczny element strategii marketingowej, jeżeli chcesz zwiększyć grono Klientów i rozpoznawalność lokalu.

 

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny


Bezpłatnie wycenimy dla Ciebie wybraną usługę. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.

BEZPŁATNA WYCENA

Możesz także zapytać osobiście


512 215 804

Zadzwoń

Facebook