Tajniki międzynarodowego SEO – pozycjonowanie zagraniczne bez tajemnic. Od czego musisz zacząć?

Prowadzisz firmę w Polsce, ale chcesz współpracować także z Klientami zagranicznymi? Warto wybrać pozycjonowanie zagraniczne jako niezawodny sposób zaprezentowania witryny także w wyszukiwarkach dostępnych w innych europejskich krajach.

Pozycjonowanie zagraniczne poprzedź rozbudowanymi analizami

Działalność na tak szeroką skalę jak międzynarodowa wymaga przygotowania rozbudowanych analiz branżowych i technicznych. Musisz poznać nowy rynek, preferencje jego użytkowników, a także możliwości swojej strony internetowej, jak i konkurencji.

Znając dokładnie sytuację w branży, jak i możliwości techniczne, łatwiej będzie wykorzystać potencjał rynku zagranicznego w zakresie zdobywania nowych Klientów. Niezbędny jest tutaj także profesjonalny audyt SEO wykonany przez specjalistę, dzięki któremu poznasz techniczne aspekty pozycjonowania oraz możliwe do uzyskania wyniki wyszukiwania Google w danym języku.

Analiza rynku w kontekście przyszłego pozycjonowania

Przed wejściem na zagraniczny rynek musisz sprawdzić tamtejsze obyczaje. Decydując się na dokładną analizę rynku i preferencji użytkowników, zweryfikowane zostaną kwestie dotyczące języka, jak i używanych w danym kraju dialektów, udział wyszukiwarek w rynku danego kraju czy potencjalny ruch w wynikach organicznych, jaki możesz osiągnąć Twoja strona internetowa.

W naszym kraju najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google. Korzysta z niej ponad 97% internautów, ale w innym kraju może to być np. Yahoo czy Bing, dlatego warto to zweryfikować, aby pozycjonować się we właściwym miejscu.

Szeroko zakrojone analizy pozwalają także poznać konkurencję, działania jakie wdraża, a także prawne i księgowe kwestie związane z prowadzeniem biznesu.

Zdobywając jak najwięcej informacji w początkowej fazie działań, możesz zastosować rozwiązania, które faktycznie się sprawdzą. Umożliwi to bezproblemowe wejście na rynek zagraniczny i przystosowanie się do tam panujących zasad biznesowych.

Audyt SEO w drodze do profesjonalnego pozycjonowania

Audyt SEO pomoże w ustaleniu warunków, jakich musisz przestrzegać, aby rozpocząć działalność na zagranicznym rynku. Warto zweryfikować konkretny kraj pod kątem działań związanych z pozycjonowaniem, które są tam dozwolone. To są bardzo ważne ustalenia w kontekście później przyjmowanych strategii SEO.

Audyt SEO powinien obejmować przede wszystkim weryfikację średniego czasu na osiągnięcie pierwszych przejść z wyszukiwarki. Trzeba także określić konkurencję, jaka jest największym zagrożeniem dla Twojego serwisu w danym kraju. Istotna jest także weryfikacja kwestii technicznych SEO, w tym dostępne rozszerzenia domen w wynikach wyszukiwania. Trzeba bardzo dokładnie przeanalizować źródła ruchu, oszacować koszty pozycjonowania, jak i określić czas potrzebny na osiągnięcie zamierzonych efektów.

Gdy audyt SEO zostanie przeprowadzony, możesz rozpocząć pozycjonowanie, które umożliwi zwiększenie widoczności strony w zagranicznych wynikach wyszukiwania.

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny


Bezpłatnie wycenimy dla Ciebie wybraną usługę. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.

BEZPŁATNA WYCENA

Możesz także zapytać osobiście


512 215 804

Zadzwoń

Facebook