OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które trafiają do potencjalnych grup docelowych. Jest bardzo skuteczna w przypadku wielu stron, także OnePage.

OnePage – idealne strony dla niewielkich firm

Jeżeli prowadzisz niewielką firmę i chcesz zaprezentować ją w sieci, strona internetowa typu OnePage jest odpowiedzią na Twoje potrzeby. Treści, w ograniczonej ilości znajdują się na stronie głównej. Do poszczególnych sekcji można natomiast przejść przewijając stronę lub klikając na ikonę menu, np. O firmie czy Usługi.

OnePage jest formą wizytówki internetowej, ale o bardziej rozbudowanej formie i atrakcyjniejszym designie. Jeżeli Twoim celem jest zachęcenie Klienta do kontaktu telefonicznego, ten format sprawdzi się najlepiej. Możesz umieścić interaktywną ikonę słuchawki w widocznym miejscu, co automatycznie zainteresuje internautę, który będzie skory do kliknięcia i wykonania telefonu prosto do Ciebie lub Twoich pracowników.

Reklama w Google AdWords – ile to kosztuje?

Posiadając stronę typu OnePage, należy podjąć działania promocyjne mające na celu umocnienie firmy w sieci i zdobycie nowych Klientów. Najlepszym sposobem jest skorzystanie z kampanii Google Adwords. Nie ma tutaj ani dolnej ani górnej granicy, którą wydasz. Najważniejsze jest ustalenie celu biznesowego, jaki chcesz osiągnąć. Reklamą jesteś w stanie skłonić internautę do podjęcia konkretnych działań. Posiadając zaledwie 1000 zł i prowadząc lokalną firmę, w znaczy sposób możesz zwiększyć widoczność witryny w sieci, a tym samym zyskać nowych klientów. Pamiętaj, że 95% polskich internautów znajduje się w zasięgu oddziaływania reklam Google, dlatego inwestycja w kampanię adwords po prostu się opłaca.

Chcesz zdobyć leady? Postaw na wysokiej jakości marketing internetowy

Przyjęło się, że leadami sprzedażowymi w ogólnym rozumowaniu są konsumenci. Mogą to być zarówno prywatne osoby, jak i firmy, które są potencjalnymi odbiorcami usług. Aby go zdobyć, strona internetowa na różne sposoby zachęca do wypełnienia formularza lub wykonania telefonu kontaktowego, dzięki któremu Klient uzyskuje dostęp do określonych usług i produktów.

Obecnie istnieje szereg metod na pozyskiwanie klientów. Jedne są mniej, a drugie bardziej skuteczne. Warto wybierać te, które przynoszą najwięcej profitów, a kampania adwords się do nich zalicza.

Jak zachęcić Klienta do kontaktu telefonicznego?

Celem każdego właściciela strony internetowej jest pozyskanie Klienta. Właściciel firmy oczekuje, że internauta odwiedzający jego stronę skorzysta z zaprezentowanych usług. W tym celu musi jednak wykonać jeden podstawowy krok – skontaktować się. Co zrobić, aby zadzwonił?

  • Przyciski CTA – rozmieść je w różnych częściach strony, aby rzucały się internaucie w oczy.
  • Pokaż dane kontaktowe w widocznym miejscu np. w menu lub stopce.
  • Przyciski CTA okraś atrakcyjnymi nagłówkami i treściami przyciągającymi uwagę.

Skorzystaj z bezpłatnej wyceny


Bezpłatnie wycenimy dla Ciebie wybraną usługę. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.

BEZPŁATNA WYCENA

Możesz także zapytać osobiście


512 215 804

Zlecenie wykonania strony internetowej firmie Improve to była jak najbardziej słuszna decyzja. Szybki i bezproblemowy kontakt, dyspozycyjność, a przede wszystkim pełen profesjonalizm i cierpliwość to atuty, które są godne podkreślenia. Wykonanie i wdrożenie strony odbyło się szybko, a co najważniejsze w terminie. Polecamy Agencję Improve wszystkim zainteresowanym.
Linki Samochodowe PIAST
Polecamy. Na każdym etapie wszystko jasne i klarowne. Dużym atutem jest skupienie się na rozwiązaniach i rozdzielenie części graficznej od samego wykonania strony. Gorąco polecam agencje Improve.
Kancelaria Komornika Agnieszka Rita Herda
Firma Improve wykonywała dla nas dwie strony internetowe(stronę kwiaciarni, stronę punktu Lotto) oraz wspiera nas do dzisiaj przy projektach internetowych. Firmę charakteryzuje dyspozycyjność oraz pełen profesjonalizm. Gorąco polecamy firmę i jej profesjonalistów.
Punkt Lotto Maciej Piotrowski
Bardzo rzetelna firma. Szybki i bez problemowy kontakt. Firma Improve wykonał dokładnie to czego oczekiwaliśmy. Wspierali nas na każdym etapie realizacji strony internetowej. Partner godny polecenia.
Wróżbitka
Wspierali nas na każdym etapie realizacji strony internetowej. Partner godny polecenia. Bardzo polecam.
Gabinet stomatologiczny NewdentClinic
Firma Improve wykonała stronę Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych Bartkowiak Kosewski spółka cywilna.Bardzo profesjonalna pomoc we wdrożeniu strony internetowej, zarówno pod względem jej funkcjonalności jak i szaty graficznej.Dużym plusem jest dyspozycyjność oraz zaangażowanie pracowników firmy Improve.
Kancelaria Adwokatów i Radców prawnych BKSC
Firma Improve wykonywała dla naszej spółki stronę internetową, a także prowadzi działania marketingowe realizując kampanie adwords. Z pełnym przekonaniem polecamy firmę Improve jako sprawdzonego i godnego zaufania dostawcę usług informatycznych każdej firmie zainteresowanej wysokiej jakości obsługą informatyczną oraz profesjonalnym podejściem.
BCSG Sp. z o.o.

Kategorie

Profesjonalne Pozycjonowanie – Agencja reklamowa to jednak nie tylko działania stricte reklamowe polegające na tworzeniu bilbordów czy stron internetowych. Pozycjonowanie Poznań także wchodzi w zakres działań reklamowych, mających na celu zwiększenie widoczności strony internetowej i umieszczanych na niej wpisów.

Kontakt

62-050 Mosina
ul. Sowińskiego 29
Os. Armii Krajowej 98, Poznań

NIP: 777-295-94-85
REGON: 302527430

tel: (+48) 512 215 804
email: [email protected]

Zadzwoń

Facebook