Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań
Wróć

Jakie efekty daje pozycjonowanie jednorazowe

Efekty Jednorazowego Seo - Czy Warto? zdjęcie nr 13

Rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej możemy pójść w kilku kierunkach. Najczęściej uzależnione są one od tego jaki mamy budżet, lub jaki chcemy osiągnąć rezultat (i w jakim czasie). Mimo iż proces promocji witryny jest długi i złożony, istnieje też metoda nieco szybsza, określana jako pozycjonowanie jednorazowe.

Czy warto postawić na pozycjonowanie jednorazowe?

Jak nazwa wskazuje, pozycjonowanie jednorazowe nastawione jest na jedną kampanię wycelowaną w konkretny cel. Najczęściej chodzi o stworzenie promocji na wybrane przez klienta słowa kluczowe, po to by wywindować je w odpowiednie miejsce w wyszukiwarce. Po osiągnięciu go celu następuje koniec pozycjonowania, jednak efekty takiego procesu powinny wpłynąć także na inne aspekty strony.

Słowa wybrane do pozycjonowania na pierwszą-drugą stronę w wynikach wyszukiwarki Google w większości powinny być „proste”. To dzięki ich skumulowaniu możemy osiągnąć pożądany efekt jakim jest wzrost wejść na naszą witrynę. Na pewno potrafi to pomóc przy rozkręcaniu stron nowych, jeszcze nie promowanych. Pomaga to dobrze zindeksować stronę, jednak wiele zależy tu też od tego jak działa nasza konkurencja, oraz ile podobnych stron będzie się pozycjonować w tym samym okresie.

Zdecydowanie skuteczniejszą, ale też dłuższą, metodą jest pozycjonowanie ciągłe. Wybierając taką metodę otrzymujemy stałe wsparcie pozycjonerów, którzy mogą przeprowadzić dla nas kilka kampanii o zróżnicowanym czasie działania. Dzięki ich wsparciu możemy na bieżąco reagować na trendy, podczas gdy pozycjonowanie jednorazowe jest ustawione od początku pod jeden cel, którego trwałość jest dyskusyjna.

W rzeczywistości jaką kształtuje stale zmieniający się internet niemożliwym jest uzyskanie stałego efektu, na którym możemy utrzymać swoją stronę przez kilka lat (a nawet miesięcy). Chcąc być widocznym, by zyskiwać nowych klientów musimy inwestować w cztery rzeczy: silnik i wygląd strony, jej treść i pozycjonowanie. Bez stałego rozwijania się w każdym z tych elementów konkurencja szybko nas przegoni. Warto o tym pamiętać gdy decydujemy się na pozycjonowanie jednorazowe, gdyż mimo pewnych plusów takiego rozwiązania mocniejszy efekt uzyskamy wchodząc w stałą, żywą, współpracę z pozycjonerami.

Sprawdź usługi naszego software house

Ostatnie wpisy blogowe

Umów sięna darmową konsultację