Blog
-
E-commerce – jak skutecznie budować sklepy internetowe?
Samo posiadanie sklepu internetowego nie gwarantuje sukcesu. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, musisz czymś wyróżnić się, jak i przygotować kompleksową strategię rozwoju, aby zwiększyć sprzedaż i cieszyć się z dużej popularności platformy. Jest kilka trików, które możesz zastosować, aby zaistnieć w branży e-commerce i utrzymać się w niej na dłużej: Planowanie i strategia rozwoju […]
-
Tworzenie aplikacji responsywnych od A do Z
W dzisiejszych czasach użytkownicy urządzeń mobilnych odgrywają kluczową rolę dla firm, które chcą trafić z ofertą do potencjalnych klientów. Statystyki wskazują, że aż 5 mld ludzi na całym świecie korzysta z mobilnych urządzeń. Teraz rozumiesz, jak ważne jest tworzenie aplikacji responsywnych dostosowanych do tychże urządzeń. Co to są aplikacje responsywne i dlaczego są ważne? Aplikacje […]
-
Chmura obliczeniowa w projektach IT – zalety i możliwości
Chmura obliczeniowa może w wielu aspektach ułatwić pracę zespołowi tworzącemu projekty IT. Czas skorzystać z tego innowacyjnego rozwiązania. Chmury obliczeniowe w ostatnich kilku latach zyskały na popularności. Zdaniem środowiska IT już za parę lat każdy przedsiębiorca będzie z nich korzystał, głównie ze względu na szereg korzyści, jakie zapewnia w dbaniu o bezpieczeństwo danych przy niskim […]
-
Dostosowywanie aplikacji do różnych grup użytkowników
Analiza potrzeb grup użytkowników, do których kierowana jest aplikacja odgrywa kluczową rolę. Aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt, należy wpisać się w trendy panujące w danej branży. Jak przeanalizować rynek pod kątem grupy użytkowników? Sprawdź! Niezależnie od tego, na jakim etapie działalności jesteś, nieustannie należy badać potrzeby grupy docelowej, do której kierujesz projekt. Im szersze badania zostaną […]
-
Metodyki zarządzania projektami IT – Agile, Scrum, Kanban
Metodyki zarządzania projektami IT pozwalają na skuteczne planowanie i monitorowanie projektów informatycznych. Najpopularniejszymi z nich są Agile, Scrum oraz Kanban. Co warto o nich wiedzieć? Codziennością w branży IT jest praca przy mniej lub bardziej skomplikowanych projektach. Zespoły składające się z programistów, grafików, specjalistów od UX/UI muszą działać sprawnie i szybko. Wybierając odpowiednią metodykę pracy […]
-
Analiza biznesowa w projektach IT – jak zdefiniować i zrozumieć potrzeby klienta?
Spędzanie czasu na konsultacjach z klientem to część pracy każdego analityka biznesowego, nie tylko w branż IT. Aby lepiej zrozumieć potrzeby zamawiającego, należy je odpowiednio zdefiniować oraz uwzględnić je w ramach realizowanego projektu. Analityk biznesowy IT pyta, słucha, organizuje. Ostatecznym celem jest wprowadzenie zmian, nadzorowanie oraz rozwój konkretnego projektu w kierunku, który będzie satysfakcjonujący dla […]
-
Integracja systemów i usług w projekcie IT
We współczesnych firmach zwykle działa nie jeden, ale wiele systemów informatycznych. Wyróżnić można m.in. system obsługi klienta, księgowości, zarządzania produkcją. Każdy z nich ma inne funkcje. Integracja systemów pozwala na ich współdziałanie. Choć różnią się przeznaczeniem, wykorzystują te same dane oraz urządzenia. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby je ze sobą połączyć. Analiza potrzeb integracyjnych […]
-
Jakie funkcje powinna mieć dobrze zaprojektowana aplikacja mobilna?
Celem tego artykułu jest przedstawienie kluczowych funkcji, które powinna posiadać aplikacja mobilna, aby odnieść sukces. Przyjrzymy się, które funkcje są tak istotne, jak je zaprojektować i wdrożyć, a także jak mogą wpłynąć na użyteczność aplikacji. Omówimy szczegółowo każdą z funkcji, a także przedstawimy przykłady aplikacji, które wyróżniają się dzięki dobrze zaprojektowanej funkcjonalności. Zapraszamy do lektury! […]
-
Dobry software house — jak wybrać firmę programistyczną?
W ramach tego artykułu omówimy kluczowe kwestie, które powinieneś wziąć pod uwagę, aby dokonać właściwego wyboru software house. Rozważymy takie aspekty jak doświadczenie, portfolio, specjalizacje technologiczne, reputacja, opinie klientów i ceny. Ponadto omówimy potencjalne pułapki, na które można natrafić podczas procesu wyboru firmy programistycznej i pokażemy, jak ich uniknąć. Przyjrzymy się procesowi wyboru software house […]
-
Jak opracować strategię cyfrową dla swojego biznesu?
Współczesny świat biznesu jest cyfrowy. Koniecznością jest opracowanie skutecznej strategii umożliwiającej zastosowanie technologii w działaniach biznesowych. Dla wielu firm transformacja cyfrowa to zjawisko absolutnie naturalne i zwiastujące kolejny etap rozwoju, który pozwala na dotarcie do nowej grupy docelowej. Właśnie takie podejście świadczy o prowadzeniu działalności nowoczesnej, dostosowanej do aktualnie obowiązujących trendów. Jak opracować strategię cyfrową […]
-
Proces tworzenia aplikacji webowych – etapy i narzędzia
Jak wygląda proces tworzenia aplikacji webowej? Co wpływa na jej efektywne działanie? Aby stworzyć wymarzony produkt należy spełnić kluczowe założenia funkcjonalne, jak i biznesowe. Punktem wyjścia zawsze jest przygotowanie odpowiedniego planu działania. W poniższym artykule znajdą się najistotniejsze informacje obejmujące proces tworzenia aplikacji webowych. Przewodnik po poszczególnych etapach dostarczy wskazówek, dzięki którym powstanie produkt funkcjonalny, […]
-
Tworzenie aplikacji mobilnych – kluczowe aspekty projektowania i wdrażania
Aplikacje mobilne są istotnym elementem strategii każdej firmy, która skutecznie chce dotrzeć do grupy docelowej i przedstawić jej w atrakcyjny sposób swoją ofertę. Tworzenie aplikacji pomaga przedsiębiorcy sprostać wyzwaniom rynkowym. Kompleksowy przewodnik po tworzeniu aplikacji mobilnych pozwoli zrozumieć, że jest to narzędzie niezbędne we współczesnej działalności każdego przedsiębiorcy. Na czym polega projektowanie aplikacji? Tworzenie aplikacji […]
-
Budowa sklepów internetowych – od pomysłu do wdrożenia
Jak wdrożyć sklep internetowy? Którą platformę technologiczną wybrać, aby stworzyć rozwiązanie przyjazne dla branży e-commerce? Ten poradnik dostarczy odpowiedzi na szereg pytań i wątpliwości, jakie powstają przy wdrożeniu sklepu online. Z oficjalnie dostępnych danych wynika, że w 2021 roku Polacy wydali na zakupy internetowe blisko 140 mln złotych. Jeżeli Twoja firma nie prowadzi jeszcze działalności […]
-
Sztuczna inteligencja w pozycjonowaniu stron – czy warto skorzystać z AI?
Od grudnia 2022 roku tematem numer jeden w branży marketingu internetowego jest AI, czyli sztuczna inteligencja. Czy całkowicie zmieni ona podejście do pozycjonowania stron oraz generowania ruchu w sieci? AI jest tematem, który obecnie interesuje zarówno programistów, jak i klientów korzystających z usług SEO. Warto dowiedzieć się o tym więcej, aby wykorzystać sztuczną inteligencję na […]
-
Pozycjonowanie stron na WordPressie – co warto wiedzieć?
WordPress jest najpopularniejszym z CMS-ów. Aby osiągnąć satysfakcjonujące efekty z działalności internetowej, warto wypracować skuteczne mechanizmy pozycjonowania.Jak stworzyć witrynę przyjazną dla robotów Google oraz wyszukiwarek? Znając zasady pozycjonowania stron uda się to w skuteczny sposób. Co to jest pozycjonowanie na WordPressie i dlaczego jest ważne? Platforma WordPress jest darmowym narzędziem do zarządzania treściami. Można dzięki […]
-
Metodologia Agile – czym jest i jak stosujemy ją w Software House?
W ostatnich kilku latach metodologia Agile zyskała na popularności w zakresie zarządzania projektami. Najczęściej korzystają z niej Software House, które wytwarzają nowoczesne oprogramowania. Agile jest nowoczesną metodą zarządzania projektami, która kładzie nacisk przede wszystkim na elastyczność i szybkie reagowanie na zmiany. Zestaw zasad i praktyk pomaga dopasować wymagania do potrzeb klientów. Poznaj bliżej metodologię Agile, […]
-
WooCommerce – co to jest i jakie ma możliwości?
WooCommerce jest darmową wtyczką do WordPressa, dzięki której można zyskać dodatkowe funkcjonalności e-commerce dla witryny. Tworzenie sklepu internetowego w parę chwil? Tak, to możliwe. Wtyczka dla WordPressa daje właśnie takie możliwości. Kilka kliknięć wystarczy, by uzyskać setki funkcji wzbogacających sklep online. Chcesz wiedzieć, co to jest WooCommerce oraz jakie możliwości posiada? Sprawdź! Co to jest […]
-
Jakie są modele biznesowe dla aplikacji mobilnych?
Zanim rozpoczniesz tworzenie aplikacji mobilnej, ważne jest zdecydowanie, w jakim modelu biznesowym ma być dystrybuowana. Od wybranego modelu biznesowego zależą wrażenia, jakie zaserwujesz swoim odbiorcom, jak i Twoje realne zyski. Warto o tym pomyśleć przed faktycznym rozpoczęciem projektu. Pozwoli to na bezproblemowe zintegrowanie UX z produktem. Co to są modele biznesowe dla aplikacji mobilnych? Modele […]
-
Deep linking – czym jest, jak działa, kiedy stosować?
Deep linking to korzystne rozwiązanie wspierające optymalizację stron. Jest zgodne z zasadami SEO + UX. Pozwala obniżyć wskaźnik odrzuceń i zmaksymalizować konwersję. Warto zapoznać się z tematem linkowania głębokiego, które poprawia nawigację serwisu, sprawia, że strona internetowa jest bardzo intuicyjna. Sprawdź, jakie jeszcze korzyści uzyskasz stosując deep linking. Co to jest deep linking? Deep linking […]
-
SaaS, open source CMS czy rozwiązanie dedykowane?
Zobacz zalety i wady trzech rozwiązań technologicznych najczęściej wykorzystywanych przy tworzeniu sklepów internetowych: SaaS, open source oraz rozwiązania dedykowane. Osoby, które aktualnie decydują się na założenie sklepu internetowego mogą skorzystać z wielu rozwiązań technologicznych. Do wyboru są oprogramowania, dzięki którym udaje się przygotować skuteczną platformę e-commerce. Co to jest SaaS, open source CMS i rozwiązanie […]
-
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w aplikacji internetowej?
Narzędzie ChatGPT oparte na sztucznej inteligencji jest na ustach wszystkich od początku 2023 roku. Nie ulega wątpliwości, że innowacyjne technologie odgrywają coraz większy wpływ na biznes. Czy branża e-commerce ma się czego obawiać? Przygotowanie do zmian jest kluczem w prowadzeniu każdego biznesu. Warto zaznajomić się z tematem sztucznej inteligencji, aby nie dać zaskoczyć się aktualnym […]
-
Jak automatyzować aplikację internetową?
Obecnie bardzo dużą popularnością cieszą się narzędzia do automatyzacji aplikacji internetowych. Warto zapoznać się z najlepszymi z nich, ich możliwościami, a także najczęstszymi problemami z automatyzacją i sposobami ich rozwiązywania. Mobilność i elastyczność dla użytkowników internetu jest priorytetem. W biznesie przedsiębiorcy korzystają głównie z aplikacji internetowych i za ich pośrednictwem oferują usługi Klientom. W przeciągu […]
-
Jak rozwijać aplikacje internetowe – strategie i narzędzia
Aplikacja internetowa odpowiada na potrzebę łączenia funkcjonalności aplikacji mobilnej ze stroną internetową. Pozwala to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jednocześnie mając do dyspozycji szereg zaawansowanych opcji. Strategie rozwoju aplikacji internetowych są nieco inne niż w przypadku aplikacji mobilnej czy strony internetowej. Warto zapoznać się z aktualnymi wytycznymi. Planowanie rozwoju aplikacji internetowej Aplikacje webowe są […]
-
Wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu aplikacji dla firm
Aplikacje mobilne i internetowe usprawniają wiele operacji biznesowych. Minimalizują czas potrzebny do zrealizowania procesu, a także zmniejszają wydatki finansowe. Warto mieć świadomość, że aplikacje dla firm różnią się od tradycyjnych. Ich głównym celem jest rozwiązywanie najważniejszych problemów przedsiębiorców. Na jakie aspekty należy zwracać uwagę podczas ich tworzenia? Tworzenie oprogramowania dla firm – podstawowe informacje Aplikacje […]
-
Jak zaprojektować UI/UX dla aplikacji mobilnej?
Sukces aplikacji zależy od odczuć, jakie wobec niej będą mieli użytkownicy. Aby stworzyć atrakcyjny produkt, należy wziąć pod uwagę emocje internautów, ich potrzeby, jak i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jest kilka zasad UI/UX design dla aplikacji mobilnych, którymi należy kierować się, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. UI/UX dla aplikacji mobilnej – definicje UI, czyli User Interface to […]
-
Co warto wiedzieć o Google Ads w 2023 roku? Najnowsze trendy
2023 rok przyniósł zmiany w Google Ads. Warto zapoznać się z najnowszymi trendami, aby poprowadzić kampanię reklamową skutecznie. Przegląd zmian w Google Ads – 2023 rok Aktualizacja rekomendacji typu „usuń zbędne słowa kluczowe” Dotychczas można było poprosić o wskazanie zbędnych słów kluczowych związanych z określoną grupą docelową. Od 19 stycznia 2023 roku Google Ads uwzględnia […]
-
Jak zapewnić bezpieczeństwo danych w aplikacji internetowej?
Rozwój technologii sprawia, że ataki hakerskie są coraz bardziej kreatywne. Wymusza to od programistów stosowanie znacznie bardziej zaawansowanych zabezpieczeń w aplikacjach internetowych. Na co szczególnie należy zwrócić uwagę? Ochrona danych w aplikacjach internetowych polega nie tylko na ich szyfrowaniu czy zastosowaniu uwierzytelniania. Należy regularnie łatach luki w zabezpieczeniach, a także aktualizować strategię bezpieczeństwa. Dzięki temu […]
-
Jak pozycjonować aplikację mobilną?
Tworzenie aplikacji mobilnej to dopiero pierwszy krok na ścieżce do pozyskania z niej konwersji. Popularnym sposobem promocji jest obecnie pozycjonowanie aplikacji. Warto poznać zasady najskuteczniejszych działań, których celem jest wypromowanie i dotarcie do szerszego grona odbiorców. Na czym polega pozycjonowanie aplikacji mobilnych? ASO (App Store Optimization) to działania optymalizacyjne, które polegają na budowaniu popularności aplikacji […]
-
Najlepsze praktyki tworzenia aplikacji internetowych
Jak wygląda proces tworzenia aplikacji webowych? O jakich aspektach w szczególności należy pamiętać? Jakich błędów unikać? Sprawdź! W poniższym artykule znajdziesz informacje, jak zaprojektować aplikację internetową z sukcesem, zapewniając sobie dostęp do programu działającego niezawodnie i podatnego na rozbudowę. Tworzenie aplikacji krok po kroku Stworzenie aplikacji powinno opierać się na wcześniej ustalonym projekcie. Należy dążyć […]
-
Co to jest responsive web design i jakie są jego zalety?
RWD, czyli responsive web design to sposób projektowania stron internetowych, który pozwala na ich uniwersalne dopasowanie do każdej wielkości okna przeglądarki, niezależnie od urządzenia. Strona internetowa wyświetla się poprawnie na tabletach, smartfonach, a także na laptopach. Początkowo, podstawowym standardem wyświetlania stron internetowych była rozdzielczość 1024px x 768px. Wraz z pojawieniem się smartfonów i tabletów ten […]
-
Jak integrować aplikację internetową z innymi systemami?
Integracja aplikacji jest dziś tematem często poruszanym w biznesowych kręgach. Umożliwia łączenie możliwości wielu systemów zaprojektowanych niezależnie. Przedsiębiorstwa chętnie z tego rozwiązania korzystają, aby uzyskać większą wydajność procesów, jak i wprowadzić automatyzację pracy. Kluczem do osiągnięcia sukcesu, jeżeli chodzi o integrację aplikacji jest zastosowanie profesjonalnego przepływu danych operacyjnych pomiędzy niezależnymi aplikacjami. Dzięki powiązaniu najważniejszych procesów, […]
-
Jak promować aplikację mobilną? Poradnik dla początkujących
Nie wszystkie aplikacje mobilne mogą odnieść sukces. Kluczowa jest promocja, czyli przedstawienie narzędzia potencjalnym klientom. Jak zrobić to dobrze? Jakie działania warto wdrożyć? Sprawdź! Jeżeli myślisz o stworzeniu aplikacji mobilnej, od razu warto również zacząć działania związane z planowaniem reklamy. Musisz zwiększyć jej widoczność, a to pozwoli Ci na dotarcie do szerokiego grona użytkowników. Promocja […]
-
Czym są Frameworki aplikacji webowych i jak działają?
Frameworki to rodzaj struktury czy zestawu narzędzi używanych w trakcie tworzenia aplikacji webowych, stron www czy innych zasobów internetowych. Są niezwykle funkcjonalne i umożliwiają spełnienie określonych wymagań projektowych. Dostępność Frameworków jest bardzo duża, dlatego narzędzia można dostosować do aktualnych potrzeb. Pozwala to zwiększyć komfort pracy, wydajność, skuteczność oraz bezpieczeństwo w sieci. Framework – definicja Framework, […]
-
Czym są aplikacje internetowe? Wszystko, co musisz wiedzieć
Choć aplikacje kojarzą się przede wszystkim z programami instalowanymi na smartfonach i tabletach, dostępne są także wersje odtwarzane na standardowych komputerach i laptopach. Czym się różnią? Jakie są ich zalety? Sprawdź! Aplikacje webowe – definicja Aplikacje webowe można uruchomić z poziomu przeglądarki. Ich głównym zadaniem jest dostarczanie użytkownikom konkretnej usługi. Aby działały poprawnie, muszą komunikować […]
-
Języki programowania aplikacji internetowych i mobilnych – TOP 5
Jeżeli chcesz stworzyć aplikację mobilną lub internetową, musisz wybrać język programowania. Jeżeli nie wiesz, na jaki się zdecydować, przygotowaliśmy zestawienie najpopularniejszych. 1.Python Jest to dynamiczny język ogólnego przeznaczenia, cieszący się bardzo dużą popularnością wśród programistów na całym świecie. Wyróżnia się biblioteką o bardzo dużej różnorodności i rozpiętości, dlatego znajduje zastosowanie przy wielu zadaniach programistycznych. Przewagą […]
-
Czym jest architektura aplikacji webowych?
Większość osób dokładnie wie, czym jest aplikacja internetowa. Sytuacja staje się o wiele bardziej skomplikowana, jeżeli pojawia się termin architektury aplikacji webowej. W tym artykule przybliżymy ten temat. Aplikacje webowe dostępne są pod wieloma nazwami. Bardzo często określane są jako aplikacje internetowe, a nawet aplikacje www. Część z nich wyróżnia się złożoną architekturą opartą na […]
-
Jak chronić prywatność użytkowników swojej aplikacji mobilnej?
Czy aplikacje mobilne są bezpieczne? Tak, jeżeli ich właściciel zadba o zastosowanie odpowiednich narzędzi zabezpieczających dane. W celu wypracowania najlepszych rozwiązań warto przeprowadzić audyt zabezpieczenia aplikacji. Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych jest kluczowe, jeżeli chcesz prowadzić profesjonalną działalność w sieci, dbać o interesy swoich klientów i zapobiec wyciekowi danych. Bezpieczeństwo użytkowników aplikacji mobilnej Żaden właściciel aplikacji […]
-
Jak wybrać najlepszy hosting dla aplikacji internetowej?
Posiadanie własnej aplikacji internetowej jest już bardzo dużym krokiem w działalności w sieci. Jedną z kwestii, o której musisz pomyśleć już na samym początku jest wybór hostingu. Na jaki warto się zdecydować? Który jest najlepszy? Sprawdź! Hosting aplikacji – rodzaje Hosting współdzielony Jest to najpopularniejszy rodzaj hostingu. Masz możliwość wykupienia części miejsca na serwerach zewnętrznych […]
-
SEO sposoby na wyprzedzenie konkurencji w Google
Chcesz wyprzedzić konkurencję? Musisz działać! Najlepiej wykorzystać do tego SEO. Jak zrobić to najskuteczniej? Znacznie link buildingu Obecnie prawie 95% stron nie korzysta z linkowania zewnętrznego. Jeżeli chcesz uzyskać pierwszą pozycję w wynikach wyszukiwania, musisz z tego rozwiązania skorzystać. TOP 1 to przede wszystkim witryny, które mają 4 razy więcej linków zewnętrznych niż domeny klasyfikowane […]
-
Jak powinien wyglądać układ strony www zgodny z UX?
Każda firma chce promować swoje usługi w internecie, gdzie ma nieograniczony dostęp do szerokiej grupy docelowej. Aby robić to mądrze, powinna wyposażyć się w stronę internetową mającą układ zgodny z UX. Co to oznacza? Z tego artykułu dowiesz się, jak wygląda układ strony zgodny z zasadami UX. Pomoże to w przygotowaniu funkcjonalnej, atrakcyjnej witryny. Czym […]
-
Podsumowanie 2022 roku. Najważniejsze zmiany w branży IT
Branża IT rozwija się z roku na rok. 2022 rok przebieg w dużej mierze pod znakiem rozwiązań no-code. Jeszcze bardziej doceniono pracę programistów, jak i projektowanie pod indywidualne wymagania klientów. Warto sprawdzić główne zmiany w branży IT, które zaszły w mijającym roku. Początek roku zapowiadał, że główne trendy w branży IT w 2022 roku będą […]
-
Kancelaria prawna w internecie – strategia SEO i zasady optymalizacji
Internauci bardzo często chcą za pośrednictwem internetu nie tylko kupić produkty, ale także skorzystać z usług specjalistycznych. Jedną z nich świadczy kancelaria prawna. Warto poznać sposoby jej reklamowania, jakie działania są zabronione w tej specyficznej branży oraz co przynosi najlepsze efekty. Reklama kancelarii prawnej a etyka zawodowa Adwokaci i radcy prawni nie mogą reklamować swoich […]
-
Jak umiejętnie wprowadzać frazy kluczowe w treści?
Pozycjonowanie stron internetowych opiera się m.in. na SEO copywritingu. Dzięki poprawnemu rozmieszczeniu słów kluczowych w treściach, strona internetowa zwraca uwagę algorytmów Google, które umieszczają ją na wyższych pozycjach w wyszukiwarce. To z kolei umożliwia dotarcie do szerokiego grona internautów. Frazy kluczowe to grupy wyrazów, na które pozycjonuje się daną stronę internetową. Określają one również tematykę […]
-
Jak anchor text wpływa na pozycjonowanie?
Na pozycjonowanie ma wpływ wiele czynników, a jednym z nich jest anchor text, czyli treść linku. Wielu specjalistów niestety nie zwraca na ten aspekt należytej uwagi, zupełnie niesłusznie. Dlaczego jest to tak istotne? Czym jest anchor text? Anchor text to tekst, w który klikasz, aby przenieść się na inną stronę internetową. Inna jego nazwa to […]
-
Jakich błędów wystrzegać się przy pozycjonowaniu zagranicznym?
Pozycjonowanie zagraniczne jest skomplikowane. Trzeba opracować długofalową strategię i wystrzegać się wielu błędów. Jakich? Sprawdź. 1.Jednakowy adres URL dla wszystkich wersji międzynarodowych stron Niezbędne jest zoptymalizowanie witryny w kontekście dobrania właściwego języka obowiązującego w kraju docelowym. Znaczenie ma tutaj także zastosowanie odpowiedniego adresu URL. Jeżeli wszystko przebiegnie poprawnie, Google Twoją stronę zaindeksuje na właściwej pozycji […]
-
Pozyskiwanie opinii w lokalnym SEO – jakich zasad należy się trzymać?
Opinie Klientów mają bardzo duże znaczenie w każdym biznesie. Nie lada wyzwaniem jest wypracowanie silnej pozycji, zdobycie zaufania konsumentów i skuteczna promocja w sieci. Pozyskiwanie opinii w lokalnym SEO na pewno musisz dopracować do perfekcji, jeżeli chcesz osiągnąć sukces. Dlaczego opinie Klientów są istotne dla lokalnych firm? Opinie pojawiające się w Google Moja Firma wspierają […]
-
Promowanie hotelu w internecie – niezawodne strategie, dzięki którym biznes odniesie sukces
Prowadzenie hotelu jest sporym wyzwaniem we współczesnych czasach hamowanych przez pandemię i ogólnoświatowy kryzys wywołany wojną na Ukrainie. Turystyka nie ma lekko, dlatego prowadzenie skutecznej strategii internetowej jest wręcz niezbędne w celu promowania działalności. Wyzwania i trudności, z jakimi zmierzysz się promując hotel w internecie W branży hotelarskiej jest bardzo duża konkurencja. Aby wypromować swoją […]
-
Geolokazacja – jakie daje plusy twojemu serwisowi?
Po wpisaniu w Google konkretnej usługi, z której chcesz skorzystać, natychmiast wyświetlają się strony, które je oferują. Dodatkowo pojawiają się także mapy z miejscami, gdzie są one realizowane. Do promocji serwisu obecnie dobrze jest wykorzystać geolokalizację. Podobny zabieg zastosowaliśmy tworząc serwis swiatzdrowia.pl. Czym jest geolokalizacja? Geolokalizacja jest zabiegiem umożliwiającym oznaczenie danymi lokalizacjami konkretnych treści publikowanych […]
-
Co wpływa na szybkość strony internetowej?
Szybkość strony internetowej ma bardzo duży wpływ na jakość jej użytkowania. Wydajny serwis przyciąga internautów, uzyskuje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a także zachęca do zakupów. Dowiedz się, jak przyspieszyć witrynę, aby czerpać z niej jak najwięcej korzyści. Dlaczego warto posiadać szybką stronę internetową? Szybka strona internetowa wpływa pozytywnie na odczucia internautów, którzy z niej […]
-
Dlaczego jakość treści ma tak duży wpływ na sukces w sieci?
Internet przepełniony jest treściami. Pojawia się ich każdego dnia wiele tysięcy, a nawet milionów. Natłok informacyjny powinien skłaniać właścicieli stron do publikowania wyłącznie jakościowych, angażujących treści. Tylko takie są w stanie przebić się w gąszczu mało istotnego contentu. Wartościowy content marketing – jaki wpływ ma na Twoją działalność w sieci? Content marketing wykorzystuje różne źródła […]
-
Techniczne SEO – na czym polega?
Pozycjonowanie to wieloetapowe działanie, które przynosi korzyści jedynie wtedy, gdy przestrzega się wszystkich zasad. Bardzo ważna jest optymalizacja techniczna strony. Warto wiedzieć, co obejmuje.
-
Mity na temat content marketingu, które mają negatywny wpływ na pozycjonowanie
Dobry content marketing ma kluczowy wpływ na sukces w pozycjonowaniu. Niestety, nie wszyscy właściciele stron oraz sklepów internetowych potrafią wykorzystać go w pełni. Co więcej, popełniają wiele błędów, które postaramy się tutaj przedstawić. Mit 1: Na stronie musi znajdować się dużo treści, aby pozycjonowanie okazało się skuteczne Duża ilość treści ma wpływ na pozycjonowanie, ponieważ […]
-
Jakie czynniki wpływają na ranking wyszukiwarek Google?
Czynników, które mają wpływ na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki Google jest naprawdę dużo. Pozycjonerzy przez lata działalności wiele z nich odkryli i wykorzystują na swoją korzyść. Wymienić ich wszystkich jednak się nie da, ze względu na dużą dynamikę zmian serwowanych przez Google. Jedynym ratunkiem jest śledzenie trendów i bieżące reagowanie na zmiany.
-
Jak skutecznie dystrybuować treści w internecie?
Treści, które publikujesz na swojej stronie, w social mediach i w wielu innych miejscach mają wpływać na zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Wybierając odpowiednie kanały dystrybucji, jak i przygotowując wartościowe treści możesz osiągnąć zamierzone efekty.
-
Growth Hacking – strategia marketingowa, która wpływa na rozwój firmy w sieci
Growth Hacking to strategia marketingowa, której podstawą jest analiza marki i produktu pod kątem możliwości w zakresie osiąganych wyników. Konieczne jest tutaj stałe eksperymentowanie, które ma prowadzić do zdobycia jak najlepszych efektów z podejmowanych działań. Przedsiębiorca powinien nie bać się ryzyka i przygotować ofertę na miarę aktualnych potrzeb Klientów. Główne mechanizmy Growth Hacking Growth Hacking […]
-
Sklep internetowy na platformie open-source. Zalety i wady
Od kilku lat twórcy sklepów internetowych mają do wyboru kilka atrakcyjnych platform umożliwiających budowanie bezpiecznych, funkcjonalnych przestrzeni do robienia zakupów w sieci. Jedną z nich jest platforma open-source. Czym się wyróżnia? Jakie ograniczenia posiada? Czym jest platforma open-source? Platforma open-source jest specjalnym typem oprogramowania dedykowanego dla sklepu online. Umożliwia zarządzanie całą ofertą. Właściciel ma dostęp […]
-
Tajniki międzynarodowego SEO – pozycjonowanie zagraniczne bez tajemnic. Od czego musisz zacząć?
Prowadzisz firmę w Polsce, ale chcesz współpracować także z Klientami zagranicznymi? Warto wybrać pozycjonowanie zagraniczne jako niezawodny sposób zaprezentowania witryny także w wyszukiwarkach dostępnych w innych europejskich krajach. Pozycjonowanie zagraniczne poprzedź rozbudowanymi analizami Działalność na tak szeroką skalę jak międzynarodowa wymaga przygotowania rozbudowanych analiz branżowych i technicznych. Musisz poznać nowy rynek, preferencje jego użytkowników, a […]
-
Nowości w SEO na 2022 rok. Sprawdź, co musisz zrobić, aby wyróżnić się w Nowym Roku
Rok 2021 już za nami. Każdy już przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości, z jaką musimy się mierzyć. Pojawiło się sporo zmian w zachowaniu konsumentów, ale i w obszarze SEO. Do najistotniejszych należały zmiany wyglądu narzędzi, jak i dostępnych w nich funkcji. Pojawiły się również wahania w pozycjonowaniu dotyczące zmian w algorytmach. Czas zobaczyć, co czeka […]
-
Pozycjonowanie nigdy się nie kończy. Sprawdź dlaczego!
Samo posiadanie strony internetowej nie wystarczy, aby zaistnieć w sieci. Warto zdecydować się na pozycjonowanie, dzięki któremu możesz zwiększyć swoją widoczność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Musisz jednak mieć świadomość, że jest to proces, który praktycznie nigdy się nie kończy. Pozycjonowanie jest związane z wdrożeniem wielu działań, których celem jest osiągnięcie wysokiej pozycji w […]
-
Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne? Poznaj najważniejsze powody
Pozycjonowanie lokalne jest skuteczną metodą promocji w sieci dla firm, które działają przede wszystkim na określonym terenie. Poznaj najważniejsze powody, dlaczego inwestycja w ten rodzaj pozycjonowania jest dla ciebie najlepsza. Pozycjonowanie lokalne jest opcją, z której powinny skorzystać małe firmy lokalne, jak i duże przedsiębiorstwa posiadające wiele regionalnych oddziałów na terenie całej Polski. Dzięki optymalizacji […]
-
Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?
Czy na Twoją stronę internetową ktoś może się włamać? Oczywiście, że tak. Nawet jeżeli prowadzisz mały biznes, możesz stać się obiektem ataku hakerów. Każdą domenę można wykorzystać, umieścić na niej linki kierujące do szemranych witryn, a przez to dotrzeć do niewinnych odbiorców i pozyskać dane kierujące do nich. Zakres wykorzystania stron jest ograniczony wyłącznie kreatywnością […]
-
Wskazówki, dzięki którym przeprowadzisz poprawne pozycjonowanie nowej strony internetowej
Chcesz, aby Twoja strona internetowa odniosła sukces i szybko znalazła się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania? Warto skorzystać z poniższych porad, które pomogą Ci uzyskać zamierzony cel. 1.Nazwa strony musi być chwytliwa i łatwa do zapamiętania Potencjalni Klienci znacznie łatwiej zapamiętają prostą, a jednocześnie niebanalną nazwę strony internetowej. Warto zdecydować się na wariant krótki, […]
-
Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?
Twój lokal potrzebuje Klientów, niezależnie od tego jakich rozmiarów restaurację prowadzisz. To dzięki nim możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze. Jak ich przyciągnąć? Podstawą jest oczywiście menu i piękny lokal. Musisz również pokazać się z dobrej strony w internecie, gdzie Klienci szukają informacji o miejscach, które warto odwiedzić. Skuteczne pozycjonowanie strony restauracji pozwoli na jej […]
-
Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?
Tag UTM to specjalny parametr dodawany do linku, umożliwiający precyzyjną analizę, niezbędną do wyciągania wniosków, co wpływa na zdobywanie nowych Klientów i za pośrednictwem jakich kanałów możesz liczyć na największe profity. Co musisz o nim wiedzieć? Czym wyróżnia się tag UTM? UTM, czyli Urchin Tracking Module to firma, która w 2005 roku została przejęta przez […]
-
Algorytmy Google – czym są? Dlaczego czasem są problematyczne dla właścicieli stron?
Każdy właściciel strony internetowej musi dbać o jej pozycję w wyszukiwarce Google. To niezbędne dla zwiększania jej popularności i docierania do szerokiego grona odbiorców. Aby osiągnąć zamierzone cele, należy działać zgodnie z algorytmami Google. Ale co to właściwie jest? Co zrobić, aby Google zaindeksowało stronę wysoko? Działanie algorytmów Google. To musisz zrozumieć! Algorytmy to pełen […]
-
Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?
Blog wymaga profesjonalnego pozycjonowania, jeżeli chcesz dotrzeć z treściami do szerokiego grona odbiorców. Musisz mieć jednak świadomość, że pozycjonowanie nie może odbyć się raz, a konieczne jest stałe monitorowanie wyników, wprowadzanie zmian i dopasowywanie się do wymogów Google. Jeżeli nad Twoim blogiem będzie czuwał specjalista, osiągniesz bardzo dobre efekty. Podstawowe zasady pozycjonowania blogów Pozycjonowanie bloga […]
-
Dlaczego Twoja strona traci wypracowaną pozycję w Google? Najczęstsze przyczyny
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest pożądana przez każdego właściciela strony internetowej. Niestety, nie jest dana raz na zawsze. Pozycjonowanie jest ciągłym procesem, w który trzeba być zaangażowanym, reagować na nowe trendy, jak i wprowadzać aktualizacje umożliwiające budowanie silnej pozycji strony. Sprawdź przyczyny najczęstszych spadków widoczności w Google. Regularne zmiany w algorytmach Google Google […]
-
Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania
Słyszałeś o frazach z potencjałem? Są to słowa kluczowe pozycjonujące witrynę na pozycjach od 11 do 20 w wyszukiwarce. Poprzez odpowiednie działania optymalizacyjne, masz szansę zwiększyć ich widoczność, a jednocześnie wypracować lepsze wyniki dla swojej strony internetowej. Najpierw analiza, później wdrażanie konkretnych rozwiązań Działania związane z pozycjonowaniem, trzeba poprzedzić szczegółowymi analizami, szczególnie, jeżeli chodzi o […]
-
Black Hat SEO – czym jest, dlaczego jest ryzykowane, czego nie warto robić podczas pozycjonowania?
Każdy chciałby uzyskać szybkie efekty z pozycjonowania, jednocześnie nie wydając na ten cel zbyt wielu pieniędzy. Czy to możliwe? Tak. Wystarczy, że stworzysz mało wartościowe treści z dużą ilością słów kluczowych i wypozycjonujesz je. Nawet nie musisz pozyskiwać autentycznych linków czy poświęcać wielu godzin na analizy. Black Hat SEO przynosi szybkie efekty, ale niestety może […]
-
Dlaczego geolokalizacja ma wpływ na optymalizację i pozycjonowanie strony?
To, jaką pozycję strona internetowa zajmie w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników. Okazuje się, że bardzo duże znaczenie ma geolokalizacja, której celem jest pełne dopasowanie usług Google do oczekiwań internautów. Wszystkie dane, które zbiera Google pozwalają lepiej korzystać z nawigacji i wyszukiwać miejsca znajdujące się np. w pobliżu adresu zamieszkania. Geolokalizacja jest również niezbędna […]
-
Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady
Aby twoja strona była bardzo dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, musisz znać algorytmy i zasady nimi rządzące. Specjalista od SEO ma świadomość, że dużą rolę odgrywa treść witryny, ale także zastosowana struktura, w tym nagłówki. Jakie reguły obowiązują? Nagłówki pod SEO – podstawowe zasady Warto przyłożyć się do optymalizacji treści na stronie internetowej, ponieważ dzięki […]
-
Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz
Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć przede wszystkim status wyjściowy witryny. Jeżeli chcesz uzyskać wysoką pozycję w rankingu wyszukiwania organicznych, trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie i wdrażać nowe […]
-
Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?
Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce pocztowej. Do folderu „spam” trafiają wiadomości, które nie spełniają warunków określanych przez […]
-
Dlaczego warto korzystać z link building?
Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building – co to takiego? Podstawowym celem strategii marketingowej opartej na link building jest zdobycie jak największej ilości […]
-
W Google pojawia się bardzo dużo fałszywych lub negatywnych opinii na temat twojej działalności? Sprawdź, jak sobie z tym radzić!
Regułą jest, że zadowolony klient w większości przypadków nie pochwali cię w mediach społecznościowych czy wśród znajomych. Natomiast jeżeli mu podpadniesz, obwieści to światu wszem i wobec. Problem jest jeszcze poważniejszy, jeżeli opinie są niezgodne z prawdą i wpływają negatywnie na twój wizerunek. Jest kilka sposobów, jak radzić sobie z negatywnymi lub fałszywymi opiniami w […]
-
Czy prowadzenie bloga ma sens? Oczywiście! Nowości z branży, skuteczne sposoby na promocję w sieci
Pisanie i prowadzenie bloga to ciężka praca. Musisz skupić się na realizacji celów, które chcesz osiągnąć. Przede wszystkim trzeba jednak wiedzieć, o czym pisać, jakie znaczenie ma pozycjonowanie oraz jaki wpływ na innych ma nasz blog. Blog daje ci unikalne miejsce w internecie Prowadząc bloga zyskujesz własną przestrzeń w sieci. Stajesz się własnym szefem. Samodzielnie […]
-
Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?
Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Jaki jest powód, że finalnie tego nie robią? Użytkownik wchodzi na firmową […]
-
Stworzyliśmy bezpieczną platformę crowdfundingową. Poznaj możliwości dotuje.pl
Crowdfunding to niesamowity wynalazek, dzięki któremu można realizować wiele wspaniałych pomysłów, jak i ratować życie ludzi. Platformy crowdfundingowe umożliwiają zbiórki internetowe na konkretne cele. Grupa Improve jest twórcą jednej z nich: dotuje.pl. Wdrożyliśmy serwis dotuje.pl łączący aplikację z dostawcą płatności internetowych. Platforma umożliwia organizację zbiórek internetowych, które są popularną formą przekazywania środków na konkretne cele. […]
-
API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?
Gotowe mechanizmy API pozwalają na wyszukiwanie adresów oraz konkretnych nazw ulic, ale bywają zawodne w przypadku mniejszych miast lub kilku miejscowości o tej samej nazwie. Grupa Improve znalazła rozwiązanie do bardzo dokładnego lokalizowania miejscowości na mapie. Mechanizm geolokalizacji oparty jest nie tylko o google API, co pozwala na osiąganie bardzo dobrych rezultatów. Wyszukiwarka adresów APIpozwala […]
-
Poznaj Hotjar, czyli narzędzie do nagrywania ruchu użytkowników odwiedzających stronę
Hotjar to narzędzie online, dzięki któremu dowiesz się, co robią użytkownicy odwiedzający Twoją stronę internetową. Wiedza uzyskana dzięki funkcjom analitycznym pozwoli Ci lepiej zarządzać witryną i dopasować ją do oczekiwań internautów. Wyeliminujesz błędy z jej struktury. Co daje korzystanie z Hotjar? Korzystając z Hotjar możesz nagrywać ruch użytkowników, śledzić ich ruchy myszką oraz kliknięcia, mierzyć […]
-
Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku
Mijający 2020 rok był pod wieloma względami niepewny, ze względu na szalejącą pandemię koronawirusa. Kryzysowa sytuacja uwidoczniła, że nawet największe korporacje zaniechały dbania o obecność online i nie miały skutecznej strategii komunikacji. Z drugiej jednak strony, znów sprawdziła się zasada, że kto dba o swojego Klienta i robi to w sposób umiejętny, najwięcej zyskuje. Co […]
-
HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!
Kojarzysz symbol kłódki umieszczonej na początku domeny? Dla wielu jest on gwarancją bezpieczeństwa i posiadania przez witrynę certyfikatu SSL. Jeżeli Twoja strona wciąż go nie ma, czas wprowadzić poważne zmiany. Zrób to, aby przyciągnąć do swoich treści i produktów jeszcze więcej internautów. Poznaj powody, dlaczego warto. Uruchomienie HTTPS wymaga wykupienia usługi od dostawcy hostingu, na […]
-
Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?
To jak będzie funkcjonował nasz sklep internetowy i czy łatwo będzie się go zarządzało, w dużej mierze zależy od wyboru platformy sprzedażowej. Na pewno zostanie Ci zaproponowane oprogramowanie dedykowane. Jest budowane od podstaw, z myślą o Twoich potrzebach. W porozumieniu z programistą ustalasz, co ma zawierać program, jakie ma posiadać narzędzia, i jak ma wyglądać. […]
-
Czy strona pozycjonowana na rynek zagraniczny powinna mieć osobną domenę z rozszerzeniem dla danego kraju?
Każdy, kto rozpoczyna działalność w internecie musi wybrać domenę. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że niewłaściwy wybór rozszerzenia może spowodować poważne problemy w zakresie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Wpływ rozszerzenia domeny na pozycjonowanie Domena musi mieć właściwe rozszerzenie. Powinna odpowiadać obszarowi, na którym chcesz działać. Do wyboru jest wiele różnych opcji. Rozszerzenia domen krajowych […]
-
Nasza historia
Od 2013 roku zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem oraz prowadzeniem kampanii adwords. Pomagamy klientom budować markę w sieci. Zaczęło się od 2 osób, teraz jest nas 15 Pierwsze kroki na rynku stawialiśmy jako dwuosobowa firma z dużym potencjałem. Wiedzieliśmy, że branża, w której zaczynamy działać jest wymagająca, ale dzięki ciężkiej pracy jesteśmy w stanie […]
-
OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów
Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które trafiają do potencjalnych grup docelowych. Jest bardzo skuteczna w przypadku wielu stron, także OnePage. OnePage – […]
-
Pozycjonowanie w czasach koronawirusa? Powody
Wiele firm obawia się o swoją przyszłość, choć nadal nie wiemy jakie skutki przyniesie pandemia koronawirusa. Część przedsiębiorców zdecydowała się na drastyczne cięcie kosztów. Czy jednak rezygnowanie z pozycjonowania jest dobrym posunięciem? Naszym zdaniem nie! 1.Zwiększenie ruchu na stronie – bez tego nie złapiesz klienta w internecie Inwestując w pozycjonowanie przez lata, nie możesz zrezygnować […]
-
Programista PHP poszukiwany.
Obecnie do projektu poszukujemy programisty PHP backend. Serwis budowany jest na Symfony4.4. Wymagania: – doświadczenie komercyjne w programowaniu obiektowym OOP – doświadczenie komercyjne w Symfony4.x – umiejętność pisania i optymalizacji zapytań SQL – Doctrine – umiejętność wystawiania REST Api – umiejętność obsługi zewnętrznych API: PayU, Facebook API – sprawna obsługa kontroli wersji GIT – stosowanie […]
-
Koronawirus, a wykonanie strony – czy to dobry moment?
Obecnie wiele przedsiębiorstw znalazło się w trudnej sytuacji. Koronawirus skomplikował wiele planów i zmusił do zmiany strategii. Są jednak zmiany i inwestycje, które można bez przeszkód poczynić także w czasie pandemii. Na przykład wykonanie strony, zoptymalizowanie jej i przygotowanie pod obsługę klientów online. Bo to tu czekają największe szanse do rozwoju. Sieć stała się teraz […]
-
Dlaczego warto pozycjonować stronę?
Gdy spojrzymy na to jak istotny w codziennym życiu jest Internet zdamy sobie sprawę, że to konieczny element każdego biznesu. Każda firma chcąc być widoczna musi zaistnieć w sieci. Obecnie samo posiadanie własnej witryny już jednak nie wystarczy. Dlatego warto pozycjonować stronę. Bez tego trudno o rozwój swojego biznesu, oraz pozyskiwanie klientów.
-
Trendy na 2020 – skuteczne pozycjonowanie i frazy kluczowe
Branża marketingu internetowego coraz dynamiczniej się zmienia. Dzięki odpowiednim narzędziom można jednak poznać trendy na 2020 rok i skutecznie je wykorzystywać. Kampanie reklamowe i pozycjonowanie staną się bowiem jeszcze ważniejsze. Właściciele stron, którzy będą potrafili ich używać zapewnią sobie wysoką pozycję w wyszukiwarkach.
-
Trendy na ostatni kwartał 2019 – jak zwiększyć ruch na stronie?
Szukając sposobów na to, by zwiększyć ruch na stronie musimy poddać ją dokładnej analizie. Trendy w Internecie potrafią się mocno wahać. Ci, którzy najszybciej zareagują na ich zmiany mogą odnotować największe przyrosty. Widoczność strony, jej optymalizacja i treść powinny być dostosowywane na bieżąco do zachowań odbiorców. Bez tego nawet najlepsza reklama nie przyniesie wymiernych skutków.
-
Grupa Improve – kompetencje
Stale rozwijana, podejmująca kolejne wyzwania, Grupa Improve składa się z trzech filarów. Ich wspólne działania pozwalają kompleksowo obsłużyć klientów, zbudować strony dostosowane specjalnie do ich potrzeb. W ten sposób możemy zarówno udoskonalić istniejące strony, jak i zbudować je od zera, stosując najlepsze narzędzia i metody. Kompetencje naszych zespołów gwarantują wymierne efekty. Strona firmowa, sklep internetowy, […]
-
Software house: Grupa Improve
Grupa Improve jako software house stale rozszerza zakres swoich działań. Budując dział IT gotowy do wdrażania najnowszych rozwiązań programistycznych jesteśmy gotowi do przyjęcia zleceń o różnej skali. Od niewielkich stron informacyjnych po rozbudowane sklepy i aplikacje. Do każdego zlecenia oddelegowany zostaje konkretny zespół, dbający o jego kompleksową obsługę.
-
Modele współpracy – Fixed Price i Time & Material
Grupa Improve w elastyczny sposób podchodzi nie tylko do podejmowanych zleceń, ale i sposobów współpracy. Nawiązując z nami kontakt możesz liczyć na indywidualne podejście do swojego projektu. Takie dostosowywanie się do zleceń ułatwia wykorzystywanie różnych modeli współpracy. Ich podział można najłatwiej określić odnosząc się do systemów Fixed Price i Time & Material. Czym są modele […]
-
Własna aplikacja z Grupą Improve
Obecność w internecie i prowadzenie w ten sposób interesów wymusza ciągły rozwój narzędzi. Standardy dotyczące wyglądu stron, zakresu usług, czy też dostępu do informacji stale się zmieniają. Obecność w sieci to także własna aplikacja internetowa. Posiadanie takowej nie tylko zwiększa wiarygodność firmy, ale i pozwala na utrzymanie przy sobie klientów na dłużej.
-
Sklep Internetowy z integracją ERP – skutecznie wdrożenie
Prowadzenie sklepu w Internecie to wyzwanie na wielu frontach. Strona, którą odwiedzają klienci musi być przyjazna, godna zaufania i wygodna w użytkowaniu. Co istotne – powinna być także odpowiednio wypromowana. Pod tymi wszystkimi elementami leży jednak sposób zarządzania nią, kontroli zamówień, ilości dostępnego towaru, itd. Za wszystkie te rzeczy odpowiada system ERP. Jako Grupa Improve […]
-
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych
Promowanie swojego biznesu w internecie opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to wykonanie strony firmowej, drugi to jej promocja. Kiedy elementy te idą ze sobą w parze i są zrobione na wysokim poziomie możemy liczyć na sukces. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest szczególnie istotne, ponieważ klient bardzo często wybiera produkt z miejsca, które wyskoczyło mu w […]
-
Projekt strony internetowej i jego cechy
Tworząc projekt strony internetowej należy skupić się na kilku podstawowych czynnościach. Pamiętanie o nich daje wymierne korzyści zleceniodawcy i wykonawcy. Cechy, które są wymagane od dobrze opracowanego projektu są bowiem takie same w przypadku sklepu, witryny informacyjnej czy ich połączenia. Najważniejsze jest, by je określić przed przystąpieniem do prac.