Blog

  • Jak anchor text wpływa na pozycjonowanie?

    Jak anchor text wpływa na pozycjonowanie?

    Na pozycjonowanie ma wpływ wiele czynników, a jednym z nich jest anchor text, czyli treść linku. Wielu specjalistów niestety nie zwraca na ten aspekt należytej uwagi, zupełnie niesłusznie. Dlaczego jest to tak istotne? Czym jest anchor text? Anchor text to tekst, w który klikasz, aby przenieść się na inną stronę internetową. Inna jego nazwa to […]

  • Jakich błędów wystrzegać się przy pozycjonowaniu zagranicznym?

    Jakich błędów wystrzegać się przy pozycjonowaniu zagranicznym?

    Pozycjonowanie zagraniczne jest skomplikowane. Trzeba opracować długofalową strategię i wystrzegać się wielu błędów. Jakich? Sprawdź. 1.Jednakowy adres URL dla wszystkich wersji międzynarodowych stron Niezbędne jest zoptymalizowanie witryny w kontekście dobrania właściwego języka obowiązującego w kraju docelowym. Znaczenie ma tutaj także zastosowanie odpowiedniego adresu URL. Jeżeli wszystko przebiegnie poprawnie, Google Twoją stronę zaindeksuje na właściwej pozycji […]

  • Pozyskiwanie opinii w lokalnym SEO – jakich zasad należy się trzymać?

    Pozyskiwanie opinii w lokalnym SEO – jakich zasad należy się trzymać?

    Opinie Klientów mają bardzo duże znaczenie w każdym biznesie. Nie lada wyzwaniem jest wypracowanie silnej pozycji, zdobycie zaufania konsumentów i skuteczna promocja w sieci. Pozyskiwanie opinii w lokalnym SEO na pewno musisz dopracować do perfekcji, jeżeli chcesz osiągnąć sukces. Dlaczego opinie Klientów są istotne dla lokalnych firm? Opinie pojawiające się w Google Moja Firma wspierają […]

  • Promowanie hotelu w internecie – niezawodne strategie, dzięki którym biznes odniesie sukces

    Promowanie hotelu w internecie – niezawodne strategie, dzięki którym biznes odniesie sukces

    Prowadzenie hotelu jest sporym wyzwaniem we współczesnych czasach hamowanych przez pandemię i ogólnoświatowy kryzys wywołany wojną na Ukrainie. Turystyka nie ma lekko, dlatego prowadzenie skutecznej strategii internetowej jest wręcz niezbędne w celu promowania działalności. Wyzwania i trudności, z jakimi zmierzysz się promując hotel w internecie W branży hotelarskiej jest bardzo duża konkurencja. Aby wypromować swoją […]

  • Geolokazacja – jakie daje plusy twojemu serwisowi?

    Geolokazacja – jakie daje plusy twojemu serwisowi?

    Po wpisaniu w Google konkretnej usługi, z której chcesz skorzystać, natychmiast wyświetlają się strony, które je oferują. Dodatkowo pojawiają się także mapy z miejscami, gdzie są one realizowane. Do promocji serwisu obecnie dobrze jest wykorzystać geolokalizację. Podobny zabieg zastosowaliśmy tworząc serwis swiatzdrowia.pl. Czym jest geolokalizacja? Geolokalizacja jest zabiegiem umożliwiającym oznaczenie danymi lokalizacjami konkretnych treści publikowanych […]

  • Co wpływa na szybkość strony internetowej?

    Co wpływa na szybkość strony internetowej?

    Szybkość strony internetowej ma bardzo duży wpływ na jakość jej użytkowania. Wydajny serwis przyciąga internautów, uzyskuje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a także zachęca do zakupów. Dowiedz się, jak przyspieszyć witrynę, aby czerpać z niej jak najwięcej korzyści. Dlaczego warto posiadać szybką stronę internetową? Szybka strona internetowa wpływa pozytywnie na odczucia internautów, którzy z niej […]

  • Dlaczego jakość treści ma tak duży wpływ na sukces w sieci?

    Dlaczego jakość treści ma tak duży wpływ na sukces w sieci?

    Internet przepełniony jest treściami. Pojawia się ich każdego dnia wiele tysięcy, a nawet milionów. Natłok informacyjny powinien skłaniać właścicieli stron do publikowania wyłącznie jakościowych, angażujących treści. Tylko takie są w stanie przebić się w gąszczu mało istotnego contentu. Wartościowy content marketing – jaki wpływ ma na Twoją działalność w sieci? Content marketing wykorzystuje różne źródła […]

  • Techniczne SEO – na czym polega?

    Techniczne SEO – na czym polega?

    Pozycjonowanie to wieloetapowe działanie, które przynosi korzyści jedynie wtedy, gdy przestrzega się wszystkich zasad. Bardzo ważna jest optymalizacja techniczna strony. Warto wiedzieć, co obejmuje.

  • Mity na temat content marketingu, które mają negatywny wpływ na pozycjonowanie

    Mity na temat content marketingu, które mają negatywny wpływ na pozycjonowanie

    Dobry content marketing ma kluczowy wpływ na sukces w pozycjonowaniu. Niestety, nie wszyscy właściciele stron oraz sklepów internetowych potrafią wykorzystać go w pełni. Co więcej, popełniają wiele błędów, które postaramy się tutaj przedstawić. Mit 1: Na stronie musi znajdować się dużo treści, aby pozycjonowanie okazało się skuteczne Duża ilość treści ma wpływ na pozycjonowanie, ponieważ […]

  • Jakie czynniki wpływają na ranking wyszukiwarek Google?

    Jakie czynniki wpływają na ranking wyszukiwarek Google?

    Czynników, które mają wpływ na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki Google jest naprawdę dużo. Pozycjonerzy przez lata działalności wiele z nich odkryli i wykorzystują na swoją korzyść. Wymienić ich wszystkich jednak się nie da, ze względu na dużą dynamikę zmian serwowanych przez Google. Jedynym ratunkiem jest śledzenie trendów i bieżące reagowanie na zmiany.

  • Jak skutecznie dystrybuować treści w internecie?

    Jak skutecznie dystrybuować treści w internecie?

    Treści, które publikujesz na swojej stronie, w social mediach i w wielu innych miejscach mają wpływać na zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Wybierając odpowiednie kanały dystrybucji, jak i przygotowując wartościowe treści możesz osiągnąć zamierzone efekty.

  • Growth Hacking – strategia marketingowa, która wpływa na rozwój firmy w sieci

    Growth Hacking – strategia marketingowa, która wpływa na rozwój firmy w sieci

    Growth Hacking to strategia marketingowa, której podstawą jest analiza marki i produktu pod kątem możliwości w zakresie osiąganych wyników. Konieczne jest tutaj stałe eksperymentowanie, które ma prowadzić do zdobycia jak najlepszych efektów z podejmowanych działań. Przedsiębiorca powinien nie bać się ryzyka i przygotować ofertę na miarę aktualnych potrzeb Klientów. Główne mechanizmy Growth Hacking Growth Hacking […]

  • Sklep internetowy na platformie open-source. Zalety i wady

    Sklep internetowy na platformie open-source. Zalety i wady

    Od kilku lat twórcy sklepów internetowych mają do wyboru kilka atrakcyjnych platform umożliwiających budowanie bezpiecznych, funkcjonalnych przestrzeni do robienia zakupów w sieci. Jedną z nich jest platforma open-source. Czym się wyróżnia? Jakie ograniczenia posiada? Czym jest platforma open-source? Platforma open-source jest specjalnym typem oprogramowania dedykowanego dla sklepu online. Umożliwia zarządzanie całą ofertą. Właściciel ma dostęp […]

  • Tajniki międzynarodowego SEO – pozycjonowanie zagraniczne bez tajemnic. Od czego musisz zacząć?

    Tajniki międzynarodowego SEO – pozycjonowanie zagraniczne bez tajemnic. Od czego musisz zacząć?

    Prowadzisz firmę w Polsce, ale chcesz współpracować także z Klientami zagranicznymi? Warto wybrać pozycjonowanie zagraniczne jako niezawodny sposób zaprezentowania witryny także w wyszukiwarkach dostępnych w innych europejskich krajach. Pozycjonowanie zagraniczne poprzedź rozbudowanymi analizami Działalność na tak szeroką skalę jak międzynarodowa wymaga przygotowania rozbudowanych analiz branżowych i technicznych. Musisz poznać nowy rynek, preferencje jego użytkowników, a […]

  • Nowości w SEO na 2022 rok. Sprawdź, co musisz zrobić, aby wyróżnić się w Nowym Roku

    Nowości w SEO na 2022 rok. Sprawdź, co musisz zrobić, aby wyróżnić się w Nowym Roku

    Rok 2021 już za nami. Każdy już przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości, z jaką musimy się mierzyć. Pojawiło się sporo zmian w zachowaniu konsumentów, ale i w obszarze SEO. Do najistotniejszych należały zmiany wyglądu narzędzi, jak i dostępnych w nich funkcji. Pojawiły się również wahania w pozycjonowaniu dotyczące zmian w algorytmach. Czas zobaczyć, co czeka […]

  • Pozycjonowanie nigdy się nie kończy. Sprawdź dlaczego!

    Pozycjonowanie nigdy się nie kończy. Sprawdź dlaczego!

    Samo posiadanie strony internetowej nie wystarczy, aby zaistnieć w sieci. Warto zdecydować się na pozycjonowanie, dzięki któremu możesz zwiększyć swoją widoczność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Musisz jednak mieć świadomość, że jest to proces, który praktycznie nigdy się nie kończy. Pozycjonowanie jest związane z wdrożeniem wielu działań, których celem jest osiągnięcie wysokiej pozycji w […]

  • Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne? Poznaj najważniejsze powody

    Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne? Poznaj najważniejsze powody

    Pozycjonowanie lokalne jest skuteczną metodą promocji w sieci dla firm, które działają przede wszystkim na określonym terenie. Poznaj najważniejsze powody, dlaczego inwestycja w ten rodzaj pozycjonowania jest dla ciebie najlepsza. Pozycjonowanie lokalne jest opcją, z której powinny skorzystać małe firmy lokalne, jak i duże przedsiębiorstwa posiadające wiele regionalnych oddziałów na terenie całej Polski. Dzięki optymalizacji […]

  • Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

    Jak zadbać o bezpieczeństwo strony internetowej?

    Czy na Twoją stronę internetową ktoś może się włamać? Oczywiście, że tak. Nawet jeżeli prowadzisz mały biznes, możesz stać się obiektem ataku hakerów. Każdą domenę można wykorzystać, umieścić na niej linki kierujące do szemranych witryn, a przez to dotrzeć do niewinnych odbiorców i pozyskać dane kierujące do nich. Zakres wykorzystania stron jest ograniczony wyłącznie kreatywnością […]

  • Wskazówki, dzięki którym przeprowadzisz poprawne pozycjonowanie nowej strony internetowej

    Wskazówki, dzięki którym przeprowadzisz poprawne pozycjonowanie nowej strony internetowej

    Chcesz, aby Twoja strona internetowa odniosła sukces i szybko znalazła się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania? Warto skorzystać z poniższych porad, które pomogą Ci uzyskać zamierzony cel. 1.Nazwa strony musi być chwytliwa i łatwa do zapamiętania Potencjalni Klienci znacznie łatwiej zapamiętają prostą, a jednocześnie niebanalną nazwę strony internetowej. Warto zdecydować się na wariant krótki, […]

  • Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?

    Pozycjonowanie strony dla restauracji. Jak zrobić to poprawnie?

    Twój lokal potrzebuje Klientów, niezależnie od tego jakich rozmiarów restaurację prowadzisz. To dzięki nim możesz się rozwijać i zarabiać pieniądze. Jak ich przyciągnąć? Podstawą jest oczywiście menu i piękny lokal. Musisz również pokazać się z dobrej strony w internecie, gdzie Klienci szukają informacji o miejscach, które warto odwiedzić. Skuteczne pozycjonowanie strony restauracji pozwoli na jej […]

  • Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?

    Czym jest tag UTM? Jak z niego korzystać?

    Tag UTM to specjalny parametr dodawany do linku, umożliwiający precyzyjną analizę, niezbędną do wyciągania wniosków, co wpływa na zdobywanie nowych Klientów i za pośrednictwem jakich kanałów możesz liczyć na największe profity. Co musisz o nim wiedzieć? Czym wyróżnia się tag UTM? UTM, czyli Urchin Tracking Module to firma, która w 2005 roku została przejęta przez […]

  • Algorytmy Google – czym są? Dlaczego czasem są problematyczne dla właścicieli stron?

    Algorytmy Google – czym są? Dlaczego czasem są problematyczne dla właścicieli stron?

    Każdy właściciel strony internetowej musi dbać o jej pozycję w wyszukiwarce Google. To niezbędne dla zwiększania jej popularności i docierania do szerokiego grona odbiorców. Aby osiągnąć zamierzone cele, należy działać zgodnie z algorytmami Google. Ale co to właściwie jest? Co zrobić, aby Google zaindeksowało stronę wysoko? Działanie algorytmów Google. To musisz zrozumieć! Algorytmy to pełen […]

  • Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

    Jak pozycjonować blog, aby odnieść sukces?

    Blog wymaga profesjonalnego pozycjonowania, jeżeli chcesz dotrzeć z treściami do szerokiego grona odbiorców. Musisz mieć jednak świadomość, że pozycjonowanie nie może odbyć się raz, a konieczne jest stałe monitorowanie wyników, wprowadzanie zmian i dopasowywanie się do wymogów Google. Jeżeli nad Twoim blogiem będzie czuwał specjalista, osiągniesz bardzo dobre efekty. Podstawowe zasady pozycjonowania blogów Pozycjonowanie bloga […]

  • Dlaczego Twoja strona traci wypracowaną pozycję w Google? Najczęstsze przyczyny

    Dlaczego Twoja strona traci wypracowaną pozycję w Google? Najczęstsze przyczyny

    Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest pożądana przez każdego właściciela strony internetowej. Niestety, nie jest dana raz na zawsze. Pozycjonowanie jest ciągłym procesem, w który trzeba być zaangażowanym, reagować na nowe trendy, jak i wprowadzać aktualizacje umożliwiające budowanie silnej pozycji strony. Sprawdź przyczyny najczęstszych spadków widoczności w Google. Regularne zmiany w algorytmach Google Google […]

  • Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

    Frazy, które wpływają na skuteczność pozycjonowania

    Słyszałeś o frazach z potencjałem? Są to słowa kluczowe pozycjonujące witrynę na pozycjach od 11 do 20 w wyszukiwarce. Poprzez odpowiednie działania optymalizacyjne, masz szansę zwiększyć ich widoczność, a jednocześnie wypracować lepsze wyniki dla swojej strony internetowej. Najpierw analiza, później wdrażanie konkretnych rozwiązań Działania związane z pozycjonowaniem, trzeba poprzedzić szczegółowymi analizami, szczególnie, jeżeli chodzi o […]

  • Black Hat SEO – czym jest, dlaczego jest ryzykowane, czego nie warto robić podczas pozycjonowania?

    Black Hat SEO – czym jest, dlaczego jest ryzykowane, czego nie warto robić podczas pozycjonowania?

    Każdy chciałby uzyskać szybkie efekty z pozycjonowania, jednocześnie nie wydając na ten cel zbyt wielu pieniędzy. Czy to możliwe? Tak. Wystarczy, że stworzysz mało wartościowe treści z dużą ilością słów kluczowych i wypozycjonujesz je. Nawet nie musisz pozyskiwać autentycznych linków czy poświęcać wielu godzin na analizy. Black Hat SEO przynosi szybkie efekty, ale niestety może […]

  • Dlaczego geolokalizacja ma wpływ na optymalizację i pozycjonowanie strony?

    Dlaczego geolokalizacja ma wpływ na optymalizację i pozycjonowanie strony?

    To, jaką pozycję strona internetowa zajmie w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników. Okazuje się, że bardzo duże znaczenie ma geolokalizacja, której celem jest pełne dopasowanie usług Google do oczekiwań internautów. Wszystkie dane, które zbiera Google pozwalają lepiej korzystać z nawigacji i wyszukiwać miejsca znajdujące się np. w pobliżu adresu zamieszkania. Geolokalizacja jest również niezbędna […]

  • Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

    Jak prawidłowo stosować nagłówki w strukturze strony? Podstawowe zasady

    Aby twoja strona była bardzo dobrze widoczna w wyszukiwarce Google, musisz znać algorytmy i zasady nimi rządzące. Specjalista od SEO ma świadomość, że dużą rolę odgrywa treść witryny, ale także zastosowana struktura, w tym nagłówki. Jakie reguły obowiązują? Nagłówki pod SEO – podstawowe zasady Warto przyłożyć się do optymalizacji treści na stronie internetowej, ponieważ dzięki […]

  • Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

    Na czym polega pozycjonowanie organiczne? Korzyści, jakie osiągniesz

    Pozycjonowanie organiczne jest procesem złożonym, na którego sukces składają się: optymalizacja witryny, strategia content marketingu oraz rozszerzenie profilu linków przychodzących. Wszystkie działania muszą być maksymalnie kompleksowe, a pod uwagę należy wziąć przede wszystkim status wyjściowy witryny. Jeżeli chcesz uzyskać wysoką pozycję w rankingu wyszukiwania organicznych, trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie i wdrażać nowe […]

  • Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

    Jak nie zostać spamerem w oczach klientów?

    Czasem zdarza się, że kampanie mailingowe są oznaczane jako spam. Aby tego uniknąć, musisz wiedzieć, czym jest spam i jak do niego nie trafić. Spam to rodzaj wiadomości, których nikt nie chce ani widzieć, ani odczytywać. Jest na nie specjalne miejsce w skrzynce pocztowej. Do folderu „spam” trafiają wiadomości, które nie spełniają warunków określanych przez […]

  • Dlaczego warto korzystać z link building?

    Dlaczego warto korzystać z link building?

    Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty. Link building – co to takiego? Podstawowym celem strategii marketingowej opartej na link building jest zdobycie jak największej ilości […]

  • W Google pojawia się bardzo dużo fałszywych lub negatywnych opinii na temat twojej działalności? Sprawdź, jak sobie z tym radzić!

    W Google pojawia się bardzo dużo fałszywych lub negatywnych opinii na temat twojej działalności? Sprawdź, jak sobie z tym radzić!

    Regułą jest, że zadowolony klient w większości przypadków nie pochwali cię w mediach społecznościowych czy wśród znajomych. Natomiast jeżeli mu podpadniesz, obwieści to światu wszem i wobec. Problem jest jeszcze poważniejszy, jeżeli opinie są niezgodne z prawdą i wpływają negatywnie na twój wizerunek. Jest kilka sposobów, jak radzić sobie z negatywnymi lub fałszywymi opiniami w […]

  • Czy prowadzenie bloga ma sens? Oczywiście! Nowości z branży, skuteczne sposoby na promocję w sieci

    Czy prowadzenie bloga ma sens? Oczywiście! Nowości z branży, skuteczne sposoby na promocję w sieci

    Pisanie i prowadzenie bloga to ciężka praca. Musisz skupić się na realizacji celów, które chcesz osiągnąć. Przede wszystkim trzeba jednak wiedzieć, o czym pisać, jakie znaczenie ma pozycjonowanie oraz jaki wpływ na innych ma nasz blog. Blog daje ci unikalne miejsce w internecie Prowadząc bloga zyskujesz własną przestrzeń w sieci. Stajesz się własnym szefem. Samodzielnie […]

  • Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

    Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

    Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Jaki jest powód, że finalnie tego nie robią? Użytkownik wchodzi na firmową […]

  • Stworzyliśmy bezpieczną platformę crowdfundingową. Poznaj możliwości dotuje.pl

    Stworzyliśmy bezpieczną platformę crowdfundingową. Poznaj możliwości dotuje.pl

    Crowdfunding to niesamowity wynalazek, dzięki któremu można realizować wiele wspaniałych pomysłów, jak i ratować życie ludzi. Platformy crowdfundingowe umożliwiają zbiórki internetowe na konkretne cele. Grupa Improve jest twórcą jednej z nich: dotuje.pl. Wdrożyliśmy serwis dotuje.pl łączący aplikację z dostawcą płatności internetowych. Platforma umożliwia organizację zbiórek internetowych, które są popularną formą przekazywania środków na konkretne cele. […]

  • API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

    API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

    Gotowe mechanizmy API pozwalają na wyszukiwanie adresów oraz konkretnych nazw ulic, ale bywają zawodne w przypadku mniejszych miast lub kilku miejscowości o tej samej nazwie. Grupa Improve znalazła rozwiązanie do bardzo dokładnego lokalizowania miejscowości na mapie. Mechanizm geolokalizacji oparty jest nie tylko o google API, co pozwala na osiąganie bardzo dobrych rezultatów. Wyszukiwarka adresów APIpozwala […]

  • Poznaj Hotjar, czyli narzędzie do nagrywania ruchu użytkowników odwiedzających stronę

    Poznaj Hotjar, czyli narzędzie do nagrywania ruchu użytkowników odwiedzających stronę

    Hotjar to narzędzie online, dzięki któremu dowiesz się, co robią użytkownicy odwiedzający Twoją stronę internetową. Wiedza uzyskana dzięki funkcjom analitycznym pozwoli Ci lepiej zarządzać witryną i dopasować ją do oczekiwań internautów. Wyeliminujesz błędy z jej struktury. Co daje korzystanie z Hotjar? Korzystając z Hotjar możesz nagrywać ruch użytkowników, śledzić ich ruchy myszką oraz kliknięcia, mierzyć […]

  • Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku

    Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku

    Mijający 2020 rok był pod wieloma względami niepewny, ze względu na szalejącą pandemię koronawirusa. Kryzysowa sytuacja uwidoczniła, że nawet największe korporacje zaniechały dbania o obecność online i nie miały skutecznej strategii komunikacji. Z drugiej jednak strony, znów sprawdziła się zasada, że kto dba o swojego Klienta i robi to w sposób umiejętny, najwięcej zyskuje. Co […]

  • HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!

    HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!

    Kojarzysz symbol kłódki umieszczonej na początku domeny? Dla wielu jest on gwarancją bezpieczeństwa i posiadania przez witrynę certyfikatu SSL. Jeżeli Twoja strona wciąż go nie ma, czas wprowadzić poważne zmiany. Zrób to, aby przyciągnąć do swoich treści i produktów jeszcze więcej internautów. Poznaj powody, dlaczego warto. Uruchomienie HTTPS wymaga wykupienia usługi od dostawcy hostingu, na […]

  • Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?

    Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?

    To jak będzie funkcjonował nasz sklep internetowy i czy łatwo będzie się go zarządzało, w dużej mierze zależy od wyboru platformy sprzedażowej. Na pewno zostanie Ci zaproponowane oprogramowanie dedykowane. Jest budowane od podstaw, z myślą o Twoich potrzebach. W porozumieniu z programistą ustalasz, co ma zawierać program, jakie ma posiadać narzędzia, i jak ma wyglądać. […]

  • Czy strona pozycjonowana na rynek zagraniczny powinna mieć osobną domenę z rozszerzeniem dla danego kraju?

    Czy strona pozycjonowana na rynek zagraniczny powinna mieć osobną domenę z rozszerzeniem dla danego kraju?

    Każdy, kto rozpoczyna działalność w internecie musi wybrać domenę. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że niewłaściwy wybór rozszerzenia może spowodować poważne problemy w zakresie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Wpływ rozszerzenia domeny na pozycjonowanie Domena musi mieć właściwe rozszerzenie. Powinna odpowiadać obszarowi, na którym chcesz działać. Do wyboru jest wiele różnych opcji. Rozszerzenia domen krajowych […]

  • Nasza historia

    Nasza historia

    Od 2013 roku zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem oraz prowadzeniem kampanii adwords. Pomagamy klientom budować markę w sieci. Zaczęło się od 2 osób, teraz jest nas 15 Pierwsze kroki na rynku stawialiśmy jako dwuosobowa firma z dużym potencjałem. Wiedzieliśmy, że branża, w której zaczynamy działać jest wymagająca, ale dzięki ciężkiej pracy jesteśmy w stanie […]

  • OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

    OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

    Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które trafiają do potencjalnych grup docelowych. Jest bardzo skuteczna w przypadku wielu stron, także OnePage. OnePage – […]

  • Pozycjonowanie w czasach koronawirusa? Powody

    Pozycjonowanie w czasach koronawirusa? Powody

    Wiele firm obawia się o swoją przyszłość, choć nadal nie wiemy jakie skutki przyniesie pandemia koronawirusa. Część przedsiębiorców zdecydowała się na drastyczne cięcie kosztów. Czy jednak rezygnowanie z pozycjonowania jest dobrym posunięciem? Naszym zdaniem nie! 1.Zwiększenie ruchu na stronie – bez tego nie złapiesz klienta w internecie Inwestując w pozycjonowanie przez lata, nie możesz zrezygnować […]

  • Programista PHP poszukiwany.

    Programista PHP poszukiwany.

    Obecnie do projektu poszukujemy programisty PHP backend. Serwis budowany jest na Symfony4.4. Wymagania: – doświadczenie komercyjne w programowaniu obiektowym OOP – doświadczenie komercyjne w Symfony4.x – umiejętność pisania i optymalizacji zapytań SQL – Doctrine – umiejętność wystawiania REST Api – umiejętność obsługi zewnętrznych API: PayU, Facebook API – sprawna obsługa kontroli wersji GIT – stosowanie […]

  • Koronawirus, a wykonanie strony – czy to dobry moment?

    Koronawirus, a wykonanie strony – czy to dobry moment?

    Obecnie wiele przedsiębiorstw znalazło się w trudnej sytuacji. Koronawirus skomplikował wiele planów i zmusił do zmiany strategii. Są jednak zmiany i inwestycje, które można bez przeszkód poczynić także w czasie pandemii. Na przykład wykonanie strony, zoptymalizowanie jej i przygotowanie pod obsługę klientów online. Bo to tu czekają największe szanse do rozwoju. Sieć stała się teraz […]

  • Dlaczego warto pozycjonować stronę?

    Dlaczego warto pozycjonować stronę?

    Gdy spojrzymy na to jak istotny w codziennym życiu jest Internet zdamy sobie sprawę, że to konieczny element każdego biznesu. Każda firma chcąc być widoczna musi zaistnieć w sieci. Obecnie samo posiadanie własnej witryny już jednak nie wystarczy. Dlatego warto pozycjonować stronę. Bez tego trudno o rozwój swojego biznesu, oraz pozyskiwanie klientów.

  • Trendy na 2020 – skuteczne pozycjonowanie i frazy kluczowe

    Trendy na 2020 – skuteczne pozycjonowanie i frazy kluczowe

    Branża marketingu internetowego coraz dynamiczniej się zmienia. Dzięki odpowiednim narzędziom można jednak poznać trendy na 2020 rok i skutecznie je wykorzystywać. Kampanie reklamowe i pozycjonowanie staną się bowiem jeszcze ważniejsze. Właściciele stron, którzy będą potrafili ich używać zapewnią sobie wysoką pozycję w wyszukiwarkach.

  • Trendy na ostatni kwartał 2019 – jak zwiększyć ruch na stronie?

    Trendy na ostatni kwartał 2019 – jak zwiększyć ruch na stronie?

    Szukając sposobów na to, by zwiększyć ruch na stronie musimy poddać ją dokładnej analizie. Trendy w Internecie potrafią się mocno wahać. Ci, którzy najszybciej zareagują na ich zmiany mogą odnotować największe przyrosty. Widoczność strony, jej optymalizacja i treść powinny być dostosowywane na bieżąco do zachowań odbiorców. Bez tego nawet najlepsza reklama nie przyniesie wymiernych skutków.

  • Reklamy na Facebooku – czy się sprawdzają?

    Reklamy na Facebooku – czy się sprawdzają?

    Coraz więcej firm inwestuje w reklamy na Facebooku. Ten portal społecznościowy wywiera coraz większy wpływ na naszą rzeczywistość. Dlatego dobrze jest wykorzystać go dla swoich korzyści i pozyskania nowych odbiorców. Jeżeli jednak liczymy na wzrost wyników w wyszukiwarce, najlepszym rozwiązaniem wciąż są kampanie Google Ads. Prowadzeniem ich zajmują się specjaliści z Grupy Improve.

  • Grupa Improve – kompetencje

    Grupa Improve – kompetencje

    Stale rozwijana, podejmująca kolejne wyzwania, Grupa Improve składa się z trzech filarów. Ich wspólne działania pozwalają kompleksowo obsłużyć klientów, zbudować strony dostosowane specjalnie do ich potrzeb. W ten sposób możemy zarówno udoskonalić istniejące strony, jak i zbudować je od zera, stosując najlepsze narzędzia i metody. Kompetencje naszych zespołów gwarantują wymierne efekty. Strona firmowa, sklep internetowy, […]

  • Software house: Grupa Improve

    Software house: Grupa Improve

    Grupa Improve jako software house stale rozszerza zakres swoich działań. Budując dział IT gotowy do wdrażania najnowszych rozwiązań programistycznych jesteśmy gotowi do przyjęcia zleceń o różnej skali. Od niewielkich stron informacyjnych po rozbudowane sklepy i aplikacje. Do każdego zlecenia oddelegowany zostaje konkretny zespół, dbający o jego kompleksową obsługę.

  • Modele współpracy – Fixed Price i Time & Material

    Modele współpracy – Fixed Price i Time & Material

    Grupa Improve w elastyczny sposób podchodzi nie tylko do podejmowanych zleceń, ale i sposobów współpracy. Nawiązując z nami kontakt możesz liczyć na indywidualne podejście do swojego projektu. Takie dostosowywanie się do zleceń ułatwia wykorzystywanie różnych modeli współpracy. Ich podział można najłatwiej określić odnosząc się do systemów Fixed Price i Time & Material. Czym są modele […]

  • Własna aplikacja z Grupą Improve

    Własna aplikacja z Grupą Improve

    Obecność w internecie i prowadzenie w ten sposób interesów wymusza ciągły rozwój narzędzi. Standardy dotyczące wyglądu stron, zakresu usług, czy też dostępu do informacji stale się zmieniają. Obecność w sieci to także własna aplikacja internetowa. Posiadanie takowej nie tylko zwiększa wiarygodność firmy, ale i pozwala na utrzymanie przy sobie klientów na dłużej.

  • Sklep Internetowy z integracją ERP – skutecznie wdrożenie

    Sklep Internetowy z integracją ERP – skutecznie wdrożenie

    Prowadzenie sklepu w Internecie to wyzwanie na wielu frontach. Strona, którą odwiedzają klienci musi być przyjazna, godna zaufania i wygodna w użytkowaniu. Co istotne – powinna być także odpowiednio wypromowana. Pod tymi wszystkimi elementami leży jednak sposób zarządzania nią, kontroli zamówień, ilości dostępnego towaru, itd. Za wszystkie te rzeczy odpowiada system ERP. Jako Grupa Improve […]

  • Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

    Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

    Promowanie swojego biznesu w internecie opiera się na dwóch filarach. Pierwszy to wykonanie strony firmowej, drugi to jej promocja. Kiedy elementy te idą ze sobą w parze i są zrobione na wysokim poziomie możemy liczyć na sukces. Pozycjonowanie sklepów internetowych jest szczególnie istotne, ponieważ klient bardzo często wybiera produkt z miejsca, które wyskoczyło mu w […]

  • Projekt strony internetowej i jego cechy

    Projekt strony internetowej i jego cechy

    Tworząc projekt strony internetowej należy skupić się na kilku podstawowych czynnościach. Pamiętanie o nich daje wymierne korzyści zleceniodawcy i wykonawcy. Cechy, które są wymagane od dobrze opracowanego projektu są bowiem takie same w przypadku sklepu, witryny informacyjnej czy ich połączenia. Najważniejsze jest, by je określić przed przystąpieniem do prac.

  • Pozycjonowanie czy obecność na targach – w co inwestować?

    Pozycjonowanie czy obecność na targach – w co inwestować?

    Dla wielu biznesów małych i średnich rozmiarów wybranie się na targi branżowe to spore przedsięwzięcie. Idą za nim wysokie koszty, zwłaszcza gdy decydujemy się na własne stoisko. Opłacenie go, postawienie, transport, pracownicy – wszystko to sprawia, że nakład często przekracza oczekiwania i ewentualny zysk. W ten sposób można złapać jednak wiele kontaktów. Ale czy więcej […]

  • Porady marketingowe – 5 wskazówek na nowy rok

    Porady marketingowe – 5 wskazówek na nowy rok

    Przy okazji wejścia w nowy rok postanowiliśmy przygotować porady marketingowe dla każdego kto chce zwiększyć widoczność swojej strony w sieci. Te pięć wskazówek pozwoli polepszyć wyniki wyszukiwania. Chcąc osiągać lepsze wyniki w 2019 nie można zapominać o tych filarach.

  • GRUPA Improve – promocja noworoczna – tańsze pozycjonowanie i wykonanie strony

    GRUPA Improve – promocja noworoczna – tańsze pozycjonowanie i wykonanie strony

    Skuteczność w pozycjonowaniu to element wielu składowych. Odpowiednie opracowanie strategii ułatwia zajęcie się tym jeszcze zanim postawimy stronę internetową. Grupa improve przygotowała jednak specjalną ofertę dla każdego. Nasza promocja noworoczna ułatwi nie tylko wystartowanie z biznesem w internecie, ale i usprawni ten, który już istnieje. Promocja noworoczna przeznaczona jest dla każdego typu przedsięwzięć.

  • Google zamyka swój serwis społecznościowy – Google+

    Google zamyka swój serwis społecznościowy – Google+

    Amerykański gigant technologiczny, Google potwierdził, że w sierpniu 2019 roku zamknie Google+. Serwis społecznościowy, który miał konkurować z Facebookiem wydawał się być martwy od lat, jednak dopiero teraz jego właściciele przyznają się do klapy. Oznacza to także koniec integracji Google+ ze zdecydowanie bardziej rentownym serwisem YouTube. Nikogo to nie powinno dziwić, jednak kulisy tego posunięcia […]

  • Kampania społecznościowa – jak edukować przez internet?

    Kampania społecznościowa – jak edukować przez internet?

    Prowadzenie swojej strony to niekończące się szukanie sposobu na zaangażowanie użytkowników. Nawet przy prowadzeniu niewielkiego sklepu czy też strony-wizytówki firmy, warto skupić się na tym, by dotrzeć do swych odbiorców. Kampania społecznościowa powinna w tym przypadku skutecznie wpłynąć na to, jak widziana jest nasza witryna. Zaangażowanie się w jakiś temat, edukowanie, szerzenie go to zwykle […]

  • Pozycjonowanie – jak się do niego przygotować?

    Pozycjonowanie – jak się do niego przygotować?

    Szykując się do wypromowania swojej strony należy podjąć kilka działań. Podstawą jest zbadanie tego jak ma przebiegać jej pozycjonowanie, jakich efektów oczekujemy, na jakie frazy chcemy się pozycjonować. Obranie odpowiedniej strategii poprzedza zatem sam proces promocji strony. Im lepiej będziemy przygotowani, tym więcej uda nam się potem zaoszczędzić.

  • Jak najszybciej wypromować stronę? Z Google Ads

    Jak najszybciej wypromować stronę? Z Google Ads

    Jeżeli przy promocji swojego biznesu w internecie chcemy jak najszybciej uzyskać konkretne wyniki, trudno o bardziej sprawdzone rozwiązanie niż Google Ads. Nowy system reklam Google (kiedyś znany jako Google AdWords) jest co prawda kosztowny, ale może najmocniej wpłynąć na liczbę wyświetleń naszej strony. Pamiętajmy jednak, że utrzymanie ich to często bardzo trudne zadanie.

  • Sklep Internetowy i regulacje RODO

    Sklep Internetowy i regulacje RODO

    Zakładając sklep internetowy należy wziąć pod uwagę wiele obostrzeń. Zmiany w przepisach, polskie prawo i zasady jakimi muszą kierować się przedsiębiorcy w Unii Europejskiej są sprawą, którą należy zająć się na samym początku. Przystosowanie sklepu do RODO to obecnie podstawowa kwestia przy każdej tego typu działalności. Im szybciej się z nią uporamy tym szybciej możemy […]

  • Strona internetowa – czym charakteryzują się nowoczesne strony

    Strona internetowa – czym charakteryzują się nowoczesne strony

    Każdy kto chce czerpać profity z działalności w sieci powinien inwestować w nowoczesną prezentację swojej witryny. Strona internetowa, która jest na czasie, trzymająca się trendów, od razu budzi większe zaufanie. Właśnie dlatego w biznesie zawsze należy trzymać rękę na pulsie w kwestii nowinek technologicznych.

  • Sklep internetowy – od czego zacząć?

    Sklep internetowy – od czego zacząć?

    Sklep internetowy to zdecydowanie najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób na zarabianie za pośrednictwem internetu. Branża ecommerce wciąż się rozwija i mimo gigantycznej konkurencji, bez przerwy jest na niej miejsce dla kolejnych firm. Tylko w jaki sposób zacząć prowadzenie takiego miejsca?

  • Marketing na Linkedin i na Facebooku – czym się różnią

    Marketing na Linkedin i na Facebooku – czym się różnią

    Szukając miejsca, w którym można umieścić reklamę swojej firmy patrzy się przede wszystkim w stronę Google i Faceboka. Tymczasem nadaje się do tego także Linkedin, o czym zapomina wiele osób. Warto to wykorzystać, by zyskać przewagę nad konkurencją i pokazać się z jak najlepszej strony. Każde medium społecznościowe to bowiem skuteczne narzędzie promocji.

  • Kampania Google Ads z przekierowaniem na stronę główną czy landing page?

    Kampania Google Ads z przekierowaniem na stronę główną czy landing page?

    Szykując się do szerokiej promocji usług lub produktów wypada zrobić coś ekstra na swojej stronie. Kampania Google Ads (byłe AdWords) pozwala na przekierowanie na specjalny landing page, który zaprezentuje przygotowane przez nas nowości. Warto z tego korzystać jak najczęściej. Jednak nie w każdej sytuacji takie rozwiązanie jest równie skuteczne, o czym także należy pamiętać.

  • Wybranie odpowiednich słów kluczowych pod pozycjonowanie – jak to zrobić

    Wybranie odpowiednich słów kluczowych pod pozycjonowanie – jak to zrobić

    Promowanie strony w Internecie składa się z wielu czynników. Podstawą, wokół której należy skupić swoje działania jest wybranie słów kluczowych. Pozycjonowanie w dużej mierze polega bowiem na tym, by opisać swą działalność kilkoma wyrazami. Po wpisaniu do wyszukiwarki mają one doprowadzić nowe osoby na naszą witrynę. Wykonanie tego nie jest proste.

  • Grupa Improve – pięć powodów, by z nami współpracować

    Grupa Improve – pięć powodów, by z nami współpracować

    Pozycjonowanie strony reprezentującej nasz biznes w Internecie to obecnie podstawa każdej firmy. Posiadanie odpowiedniej wizytówki, która zaprezentuje nas światu jest konieczne, by rozszerzać swoje kontakty. Połączenie budowy takiej witryny i jej wypromowania to część oferty jaką ma dla państwa Grupa Improve.

  • Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads

    Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads

    Najważniejsze narzędzie internetowej reklamy, czyli Google AdWords zmieniło nazwę na Google Ads. Jakie inne ruchy kryją się za tą zmianą i co mogą oznaczać dla pozycjonerów? Firma z Kalifornii na szczęście nie wymyśla koła na nowo, stawiając na stały rozwój znanych rozwiązań, które mogą pomóc w rozwoju każdej firmy.

  • Dobra oferta pozycjonowania – jak ją przygotować?

    Dobra oferta pozycjonowania – jak ją przygotować?

    Jak powinien przebiegać proces między zleceniodawcą, a firmą mającą wypozycjonować stronę? Najważniejsze kwestie odbywają się podczas spotkań. Dobra oferta pozycjonowania może powstać tylko wtedy gdy obie strony dojdą do porozumienia. Wybranie odpowiedniego celu i metod działania na początku pracy gwarantuje skuteczność promocji w Internecie.

  • RODO – na czym właściwie polega

    RODO – na czym właściwie polega

    Nowa ustawa dotycząca danych osobowych to krok w stronę zwiększenia naszego bezpieczeństwa w sieci. Dzięki RODO każdy kto wchodzi na stronę gromadzącą dane o użytkowniku będzie o tym poinformowany. Bez zatwierdzenia warunków działania strony nie będzie można z niej skorzystać. Czyli albo klikamy „zgadzam się”, albo szukamy innej witryny, która pewnie przywita nas tym samym […]

  • Google Duplex – czym jest i co może wnieść do biznesu

    Google Duplex – czym jest i co może wnieść do biznesu

    Twórcy nowych technologii skupiają się obecnie na opracowywaniu sztucznej inteligencji. Oczywiście jednym z liderów dążących do przełomu w tej dziedzinie jest Google. Pokaz ich Google Duplex udowadnia, że niedługo możemy wykręcić numer telefonu, a po drugiej stronie usłyszymy… bota.

  • Mapa strony internetowej – ważny element pozycjonowania

    Mapa strony internetowej – ważny element pozycjonowania

    Dbając o dobre indeksowanie w wyszukiwarce Google należy maksymalnie ułatwić korzystanie z naszej strony użytkownikom. To samo tyczy się też botów, które będą ją skanować w poszukiwaniu „drogowskazów”. Właśnie dlatego mapa strony internetowej jest podstawowym elementem pozycjonowania. Jest to jeden z pierwszych kroków do przyciągnięcia do siebie nowych odbiorców.

  • Pozycjonowanie dla lekarzy – znajdź pacjenta w sieci

    Pozycjonowanie dla lekarzy – znajdź pacjenta w sieci

    Niektóre rodzaje działalności wymagają specyficznego podejścia do promowania się w sieci. Pozycjonowanie dla lekarzy nie jest standardowym sposobem reklamy i musi spełnić kilka warunków. Bezpośrednie formy w tym przypadku są zabronione. Jeżeli chcemy, by nasza placówka medyczna przyciągała pacjentów musimy być jednak obecni w Internecie. Nie ma wobec tego wątpliwości – tylko jak skutecznie się […]

  • Jakie sekcje powinna mieć Twoja strona internetowa

    Jakie sekcje powinna mieć Twoja strona internetowa

    Każda strona internetowa powinna przede wszystkim w schludny sposób informować o swojej zawartości osoby, które odwiedzają ją po raz pierwszy. Jeżeli trafiamy na nią przez przypadek, czy też nie do końca wiedząc czego się po niej spodziewać, możliwie szybko powinniśmy się o tym dowiadywać. Dlatego korzysta się z pewnych utartych szablonów, umieszcza podstawowe wiadomości w […]

  • Pliki Cookies – fakty i polskie prawo

    Pliki Cookies – fakty i polskie prawo

    Pliki Cookies, czyli w Polsce po prostu „ciasteczka” to tak naprawdę nic nowego. Nazywamy w ten sposób pliki, które zachowują o nas informacje w obrębie konkretnej witryny. Są zapisem tego jak poruszamy się po sieci, gdzie spędzamy czas itd. Od 22 marca 2013 roku nie tylko okres ich przechowywania na komputerze uległ skróceniu, ale i […]

  • Pozycjonowanie + kampania AdWords to najlepsze połączenie

    Pozycjonowanie + kampania AdWords to najlepsze połączenie

    Jaki jest najpewniejszy sposób na dotarcie do nowych odbiorców poprzez Internet? Przede wszystkim skondensowanie swoich sieciowych kampanii promocyjnych. W tym celu najlepiej równocześnie prowadzić pozycjonowanie i kampanię AdWords. Wesprzemy dzięki temu efekty obu działań, skuteczniej docierając do potencjalnych klientów.

  • Gdzie znaleźć dane dostępowe do serwera FTP

    Gdzie znaleźć dane dostępowe do serwera FTP

    Szukając danych dostępowych do swojego hostingu należy udać się do panelu firmy, z której serwera korzystamy. Stawiając na nim stronę internetową ustawiamy, bądź generujemy, hasła dzięki którym możemy konfigurować naszą witrynę.

  • Firmowe strony One Page – skuteczny minimalizm

    Firmowe strony One Page – skuteczny minimalizm

    Szukając odpowiedniego sposobu na promocję firmy w Internecie i prezentację swojej oferty warto rozważyć prowadzenie strony One Page. Połączymy w ten sposób jasny przekaz ze sprawną prezentacją naszego biznesu. Obecnie informacje przekazywane w sieci powinny być zwięzłe i bardzo konkretne, a na to właśnie stawia to rozwiązanie.

  • Pozycjonowanie na te same frazy co konkurencja – czy ma to sens?

    Pozycjonowanie na te same frazy co konkurencja – czy ma to sens?

    Promowanie swojego biznesu w Internecie nie zawsze musi odbywać się w sposób oryginalny, nowy, przecierający szlaki. Prawda jest taka, że większość firm – dużych i małych – korzysta ze sprawdzonych metod promocji. Jedną z nich jest pozycjonowanie się na najmocniejsze frazy, tak by trafiać do użytkowników w jak najbardziej bezpośredni sposób. Mimo sporych nakładów czasu […]

  • Kampanie mailingowe – ich plusy i minusy

    Kampanie mailingowe – ich plusy i minusy

    Marketing i reklama w internecie zawsze powinny opierać się o pozycjonowanie, oraz skuteczną pracę w social mediach. Jedną z gałęzi, które mogą pomóc naszemu biznesowi są także kampanie mailingowe. Mimo mniejszej skuteczności warto przemyśleć ich stosowanie w czasie wzmożonej promocji.

  • Fanpage na Facebooku – jak zdobyć pierwszy 1000 like’ów

    Fanpage na Facebooku – jak zdobyć pierwszy 1000 like’ów

    Szukając sposobu na dotarcie do nowych klientów, nasze skupienie powinno zostać zwrócone w kierunku social media. Umiejętne wykorzystanie takich kanałów komunikacji to najskuteczniejszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Należy zdać sobie sprawę z tego, że Fanpage na Facebooku jest obecnie uznawany za główną wizytówkę firmy. Powinniśmy o tym wiedzieć i odpowiednio do tego podejść.

  • Konkursy urodzinowe i świąteczne na Facebooku – czy warto je realizować

    Konkursy urodzinowe i świąteczne na Facebooku – czy warto je realizować

    Skuteczne prowadzenie kampanii promocyjnej w social media to składowa wielu elementów. Do płatnych środków promocji, optymalizacji i przygotowywania odpowiedniej treści warto dodać również konkursy. W ich przypadku mamy największą szansę na to, że wywołamy u użytkowników określoną reakcję.

  • Prestashop – uniwersalny silnik sklepów internetowych

    Prestashop – uniwersalny silnik sklepów internetowych

    Budując sklep internetowy należy wybrać odpowiednie rozwiązania, elastyczne i dające dużo możliwości rozwoju. Najbardziej sprawdzonym jest Prestashop, który śmiało można nazwać sklepowym odpowiednikiem blogowego wordpressa. Rozbudowana społeczność i popularność wśród użytkowników czynią z niego najlepsze rozwiązanie nawet dla dużych biznesów.

  • Grupa Improve – 10 powodów dla których warto z nami współpracować

    Grupa Improve – 10 powodów dla których warto z nami współpracować

    Jako Grupa Improve gwarantujemy rozwój każdemu projektowi w sieci, który skorzysta z naszej oferty. Wspieranie przedsiębiorstw, stron prywatnych różnej wielkości, sklepów i tworzenie profesjonalnych stron firmowych to nasza specjalizacja. Każdy klient zostaje obsłużony przez naszych specjalistów, dbających o odpowiedni wygląd, działanie i pozycjonowanie strony internetowej.

  • Facebook Marketplace nowym miejscem pozyskiwania klientów

    Facebook Marketplace nowym miejscem pozyskiwania klientów

    Czym jest Facebook Marketplace? To kolejne miejsce w sieci do zamieszczania ogłoszeń – tylko większe, bo skupić może w sobie całą społeczność Facebooka. Nowa inicjatywa (dostępna w Polsce od końcówki 2017 roku) ma jednak o wiele więcej zalet. Przede wszystkim, na tę chwilę, FB nie pośredniczy w płatnościach, pozwalając na załatwienie wszystkiego między klientem i […]

  • Budowanie marki i zaufania do strony

    Budowanie marki i zaufania do strony

    Po wykonaniu strony internetowej, jej zoptymalizowaniu i ustaleniu strategii promocyjnej wypada zadbać o jeszcze jedną rzecz. Jest nią budowanie marki poprzez zdobywanie zaufania odbiorców. Przy działalności e-commerce jest to często sprawa kluczowa, bez której nie rozwiniemy biznesu. Płatne reklamy także tego nie nadrobią. Jak budowanie marki wpływa na sprzedaż   Od tego czy nasze produkty […]

  • Budżet dzienny Adwords – na czym polega, jak go ustalić

    Budżet dzienny Adwords – na czym polega, jak go ustalić

    Tworzenie kampanii reklamowych przy użyciu narzędzi Google to zagadnienie, którym należy się odpowiednio zająć chcąc promować swoją stronę w sieci. Poza ustawieniem samej treści kampanii promocyjnej należy też wziąć pod uwagę budżet dzienny Adwords. Jego odpowiednia konfiguracja pozwoli zdobyć więcej klientów i lepiej zarządzać wydatkami.

  • Pozycjonowanie – ile mnie to będzie kosztować?

    Pozycjonowanie – ile mnie to będzie kosztować?

    Rynek pozycjonerski jest – podobnie jak sam rynek stron internetowych – coraz bardziej konkurencyjny i zatłoczony. Wyodrębniają się w nim także konkretne dziedziny takie jak np. optymalizacja stron pod późniejsze pozycjonowanie. Zaczynając promować swój biznes w internecie trudno wybrać odpowiednią ofertę. Ich ceny potrafią wynosić od kilkuset złotych, aż do kilku tysięcy miesięcznie. Od czego […]

  • Marketing w 2018 roku – jakie trendy będą najmocniejsze

    Marketing w 2018 roku – jakie trendy będą najmocniejsze

    Trendy jakie będą kreować marketing w 2018 roku to przede wszystkim zrobienie kolejnego kroku ku pełnemu przejściu na rynki mobilne. Reklama w Internecie stanie się też jeszcze bardziej widoczna i jeszcze ważniejsza dla każdej chcącej liczyć się na rynku firmy. Tylko jakie metody pozwolą przebić się wśród tak wielkiej konkurencji?

  • SMTP – jak go użyć do skutecznego wysyłania maili ze strony

    SMTP – jak go użyć do skutecznego wysyłania maili ze strony

    Zabezpieczenie systemu wysyłania wiadomości email jest podstawą, jeżeli chcemy tego typu komunikację wprowadzić na swojej stronie. SMTP, czyli Simple Mail Transfer Protocol jest w tej dziedzinie nie tylko rozwiązaniem najpopularniejszym, ale i najbezpieczniejszym. W przypadku prowadzenia komercyjnej działalności w Internecie czesto warto wykorzystywać sprawdzone rozwiązania.

  • Yoast SEO – optymalizuj swoje wpisy na WordPressie jedną wtyczką

    Yoast SEO – optymalizuj swoje wpisy na WordPressie jedną wtyczką

    Stawiając swoją stronę na silniku WordPress decydujemy się na silnik uniwersalny, wygodny i pozwalający na wiele usprawnień. Dbając o pozycjonowanie i optymalizację pod wyszukiwarkę Google zdecydowanie warto zainwestować w rozszerzenie Yoast SEO. Dzięki niemu mamy stały podgląd na to jak dobrze prezentują się nasze wpisy. Z taką wiedzą możemy szybciej wypromować treść na naszej witrynie.

  • Jakie efekty daje pozycjonowanie jednorazowe

    Jakie efekty daje pozycjonowanie jednorazowe

    Rozpoczynając pozycjonowanie strony internetowej możemy pójść w kilku kierunkach. Najczęściej uzależnione są one od tego jaki mamy budżet, lub jaki chcemy osiągnąć rezultat (i w jakim czasie). Mimo iż proces promocji witryny jest długi i złożony, istnieje też metoda nieco szybsza, określana jako pozycjonowanie jednorazowe.

  • Na ile fraz należy pozycjonować stronę internetową

    Na ile fraz należy pozycjonować stronę internetową

    Gdy zaczynamy zajmować się promocją strony internetowej stoi przed nami kilka wyborów. Jednym z nich jest to na ile fraz chcemy się pozycjonować. Odpowiednie wyważenie tego elementu i skupienie się na dobrych słowach kluczowych przełoży się na szybkość z jaką dotrzemy do nowych odbiorców.

  • Czy fanpage na Facebooku naprawdę pomaga?

    Czy fanpage na Facebooku naprawdę pomaga?

    Budowanie świadomości marki w Internecie odbywa się na wiele sposobów. Obrana przez nas strategia może znacznie różnić się od konkurencji co nie oznacza, że osiągniemy od niej gorsze efekty. Jednym ze stałych elementów promocji powinien być jednak aktywnie prowadzony profil na Facebooku. Fanpage otwiera nam bowiem drogę do łatwej i szybkiej komunikacji.

  • Usability twojej strony – jak użyteczność wpływa na jej odbiór

    Usability twojej strony – jak użyteczność wpływa na jej odbiór

    [et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″] [et_pb_text admin_label=”Text”] Rozpoczynając projektowanie strony internetowej należy zadbać o jej promocję, responsywność, wygląd i treść. Do tego, by była chętnie odwiedzana przez użytkowników potrzebna jest jednak jeszcze jedna rzecz. Chodzi o usability, czyli użyteczność.

  • Marketing szeptany w Internecie – jak to działa?

    Marketing szeptany w Internecie – jak to działa?

    Termin „marketing szeptany” używany jest coraz częściej. Jednak co tak naprawdę oznacza i jakie ma znaczenie w internetowej rzeczywistości? Podobnie jak kryptoreklama, jest to działanie mające wypromować jakiś produkt czy usługę w sposób naturalny, pozornie odcięty od standardowego przekazu reklamowego. Jego skuteczność najczęściej uzależniona jest od czasu prowadzenia kampanii.