Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które trafiają do potencjalnych grup docelowych. Jest bardzo skuteczna w przypadku wielu stron, także OnePage.
OnePage – idealne strony dla niewielkich firm
Jeżeli prowadzisz niewielką firmę i chcesz zaprezentować ją w sieci, strona internetowa typu OnePage jest odpowiedzią na Twoje potrzeby. Treści, w ograniczonej ilości znajdują się na stronie głównej. Do poszczególnych sekcji można natomiast przejść przewijając stronę lub klikając na ikonę menu, np. O firmie czy Usługi.
OnePage jest formą wizytówki internetowej, ale o bardziej rozbudowanej formie i atrakcyjniejszym designie. Jeżeli Twoim celem jest zachęcenie Klienta do kontaktu telefonicznego, ten format sprawdzi się najlepiej. Możesz umieścić interaktywną ikonę słuchawki w widocznym miejscu, co automatycznie zainteresuje internautę, który będzie skory do kliknięcia i wykonania telefonu prosto do Ciebie lub Twoich pracowników.
Reklama w Google AdWords – ile to kosztuje?
Posiadając stronę typu OnePage, należy podjąć działania promocyjne mające na celu umocnienie firmy w sieci i zdobycie nowych Klientów. Najlepszym sposobem jest skorzystanie z kampanii Google Adwords. Nie ma tutaj ani dolnej ani górnej granicy, którą wydasz. Najważniejsze jest ustalenie celu biznesowego, jaki chcesz osiągnąć. Reklamą jesteś w stanie skłonić internautę do podjęcia konkretnych działań. Posiadając zaledwie 1000 zł i prowadząc lokalną firmę, w znaczy sposób możesz zwiększyć widoczność witryny w sieci, a tym samym zyskać nowych klientów. Pamiętaj, że 95% polskich internautów znajduje się w zasięgu oddziaływania reklam Google, dlatego inwestycja w kampanię adwords po prostu się opłaca.
Chcesz zdobyć leady? Postaw na wysokiej jakości marketing internetowy
Przyjęło się, że leadami sprzedażowymi w ogólnym rozumowaniu są konsumenci. Mogą to być zarówno prywatne osoby, jak i firmy, które są potencjalnymi odbiorcami usług. Aby go zdobyć, strona internetowa na różne sposoby zachęca do wypełnienia formularza lub wykonania telefonu kontaktowego, dzięki któremu Klient uzyskuje dostęp do określonych usług i produktów.
Obecnie istnieje szereg metod na pozyskiwanie klientów. Jedne są mniej, a drugie bardziej skuteczne. Warto wybierać te, które przynoszą najwięcej profitów, a kampania adwords się do nich zalicza.
Jak zachęcić Klienta do kontaktu telefonicznego?
Celem każdego właściciela strony internetowej jest pozyskanie Klienta. Właściciel firmy oczekuje, że internauta odwiedzający jego stronę skorzysta z zaprezentowanych usług. W tym celu musi jednak wykonać jeden podstawowy krok – skontaktować się. Co zrobić, aby zadzwonił?
- Przyciski CTA – rozmieść je w różnych częściach strony, aby rzucały się internaucie w oczy.
- Pokaż dane kontaktowe w widocznym miejscu np. w menu lub stopce.
- Przyciski CTA okraś atrakcyjnymi nagłówkami i treściami przyciągającymi uwagę.