Wróć

Dlaczego warto korzystać z link building?

Link building to niezbędne narzędzie content marketingu, dzięki któremu internauci mogą dowiedzieć się o twojej działalności. Dzięki temu elementowi strategii, klient trafi na stronę firmową i są duże szanse, że zdecyduje się na skorzystanie z oferty.

Link building – co to takiego?

Podstawowym celem strategii marketingowej opartej na link building jest zdobycie jak największej ilości jakościowych linków. Dostępne są linki wewnętrzne kierujące bezpośrednio na podstrony serwisu oraz linki zewnętrzne, które kierują na konkretną stronę docelową.


Tanie pozycjonowanie stron Poznań

Skuteczne pozycjonowanie jest niezbędne we współczesnej działalności w sieci. Trzeba działań zakrojonych na szeroką skalę, aby uzyskać zadowolenie z promocji i dotarcia do szerokiego grona klientów. Tylko jeżeli strona internetowa będzie znajdowała się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, jest w stanie odnieść sukces. Firmy marketingowe Poznań robią wszystko, aby taki właśnie rezultat zapewnić swoim klientom. Nie wszystkim się to udaje. Na szczęście Improve dokładnie wie, jakie metody wykorzystać, aby zbudować najwyższą popularność strony w sieci.

Oferta na strony www Poznań jest dostosowana do zróżnicowanych potrzeb klientów. Opracowywane są strategie, które zakładają zwiększenie popularności strony poprzez jej pozycjonowanie i promowanie. Zwiększenie ruchu na stronie, zbudowanie zaufania i wykorzystanie nowoczesnych technik pozycjonowania dają szansę na osiągnięcie sukcesu. To działania, na które warto stawiać w dzisiejszej działalności internetowej.

Korzystając z linków zewnętrznych budujesz swoje zaufanie w sieci jako profesjonalna strona internetowa. Może mieć to pozytywny wpływ na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google. Platforma będzie również dużo przychylniej patrzyć na wszystkie twoje działania, dzięki czemu umocnisz swoją pozycję w sieci. Pamiętaj jednak, aby nie napędzać ruchu sztucznie. Lepiej pozyskać mniej linków, ale lepszej jakości. Jeżeli przesadzisz, możesz narobić sobie kłopotów, które będą skutkowały karą od Google za nieuczciwe praktyki.

W jaki sposób możesz pozyskać linki?

Jest kilka skutecznych sposobów, dzięki którym możesz pozyskać linki dla swojej strony internetowej:

  • artykuły sponsorowane – nawiązując współprace płatne polegające na tworzeniu artykułów sponsorowanych uzyskujesz zgodę na zamieszczenie treści na stronie innego serwisu. Istotne jest, aby stworzyć merytoryczne artykuły, które przynosiły będą widoczne korzyści dla czytelnika. Tylko wtedy w prawidłowy sposób zachęcisz czytelnika do odwiedzenia linkowanej strony,
  • fora internetowe – możesz na nich znaleźć użytkowników, którzy szukają odpowiedzi na pytania związane z twoją działalnością. W odpowiedzi możesz umieścić link do swojej strony internetowej, zachęcić do jej odwiedzenia. Zwiększysz tym samym ruch na swojej stronie i pomożesz internaucie,
  • pozycjonowanie lokalne – stwórz wizytówki NAP, w których zawrzesz adres i telefon do swojej firmy, a także link do strony. Ten sposób jest idealny, jeżeli chcesz wypromować działalność w najbliższym otoczeniu.

Dlaczego link building to skuteczna strategia marketingowa?

  1. Zyskujesz rozpoznawalność – musisz zbudować pozytywną reputację marki w sieci, aby klienci chcieli korzystać z twoich usług. Linkowanie na jakościowych stronach spowoduje, że dotrzesz do większej ilości osób zainteresowanych konkretnymi produktami czy usługami. Wystarczy, że link do twojej strony pojawi się na kilku platformach, a na pewno zwiększasz swoje szanse na zapadnięcie w pamięć szerokiemu gronu klientów.
  2. Wyższy ranking – nawiązując kontakty z zainteresowanymi klientami, jak i kontrahentami masz szansę budować relacje, które mogą zaowocować długą współpracą, a tym samym twoja marka będzie pięła się w rankingu popularności w konkretnej branży. Im więcej zadowolonych klientów, tym twoja pozycja podwyższy się.
  3. Szereg długofalowych korzyści – na efekty link building trzeba poczekać, ale jest to bardzo opłacalne. Wybijesz się na tle konkurencji, zdobędziesz zaufanie klientów, a twoja pozycja w wyszukiwarce Google będzie coraz wyższa.