Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań

Blog

  • Pozycja w Google raz spada, raz rośnie – dlaczego tak się dzieje?

    Integralną częścią pozycjonowania jest obserwacja tego jak promowane przez nas strony i frazy rosną i maleją w rankingach Google. Utrzymanie bezustannego wzrostu jest niemożliwe i zawsze przychodzi ten moment, w którym nasze działania nie przynoszą odpowiedniego efektu. Często dzieje się też tak, że błyskawicznie polecimy w wyszukiwarce w górę. Co na to wpływa?

  • Google Tag Manager – narzędzie, które pomoże Twojej stronie

    Korzystanie z tagów na stronie pomaga zmierzyć ruch i zoptymalizować działania marketingowe. By łatwiej i elastyczniej z nich korzystać powstał Google Tag Manager. Z nim na pokładzie możemy sprawniej reagować na zmianę lokalnych i światowych trendów. Jakie są zalety i główne cechy, tego narzędzia Google’a?

  • Masz sklep internetowy? Poznaj efekt ROPO i SOPO

    Prowadzenie sprzedaży Internetowej to ciągła walka o klienta i podnoszenie jakości wykonywanych usług. Kupujący online musi czuć się bezpiecznie, być szybko obsłużony, oraz otrzymywać pełną informację o kupionym produkcie. Na zakupy sieciowe wpływają zjawiska ROPO i SOPO, które charakteryzują dwa odmienne zachowania konsumentów.

  • Pozycjonowanie (SEO) i AdWords – którą formę promocji wybrać?

    Kiedy zaczynamy walczyć o wysoką pozycję naszej strony w Google stajemy przed wyborem formy jej promocji. Tak przynajmniej może się wydawać na początku prac. Pozycjonowanie to jednak skomplikowany proces, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Dlatego wybór pomiędzy optymalizacją SEO, a kampaniami AdWords wcale nie jest taki trudny.

  • AdWords – jak skutecznie dobierać frazy do kampanii

    Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu kampanii AdWords możemy szybko wypozycjonować naszą stronę w Google. Używając ich, zgodnie z naszymi oczekiwaniami i budżetem, nie jest trudno o odnotowanie wzrostu rangi promowanej witryny. Trzeba jednak wiedzieć jak to zrobić i jakich błędów unikać.

  • Pozycjonowanie i promocja podstawą – co robić po wykonaniu strony?

    Postawienie strony internetowej to dopiero początek przygody z biznesem w sieci. Nawet najlepszy pomysł i najbardziej atrakcyjna oferta zginą w sieci bez odpowiedniego wsparcia. Pozycjonowanie, kampanie AdWords i korzystanie z social media to podstawy bez których nasza witryna zginie w morzu innych.

  • Jak połączyć Google Analytics i Google AdWords, i co nam to daje

    Uzyskanie konkretnych danych z naszych kampanii wymaga połączenia kont Google Analytics i Google AdWords. Dzięki zespoleniu tych dwóch narzędzi uzyskamy odpowiedni wgląd w to jak działa nasza strona i jak skuteczne są nasze reklamy.

  • Czym jest linkowanie w pozycjonowaniu

    Podczas pozycjonowania strony internetowej podstawą jest dostosowanie jej budowy pod SEO. Kolejnym krokiem podnoszącym naszą rangę w Google jest odpowiednie linkowanie. Na czym ono polega i jak je przygotować?

  • Pozycjonowanie w Google i rozliczanie za efekty

    Próbując znaleźć najdogodniejszą dla siebie ofertę na pozycjonowanie w Google, należy zadać sobie pytanie czy warto sięgnąć po rozliczanie za efekty. Metoda ta nie musi być bowiem szczególnie skuteczna dla naszego biznesu.

  • Facebook – like/polubienie, jak je zdobyć?

    Poza promowaniem swojego biznesu w wyszukiwarce Google, należy pamiętać, że równie potężną siłą wpływającą na pozycję i zasięg marki są social media. Facebook pozwala w naturalny sposób zdobywać nowych odbiorców – trzeba tylko wiedzieć jak z niego korzystać.