Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań
Wróć

Co to jest BaseLinker i do czego służy?

Co To Jest Baselinker I Do Czego Służy? - Grupa Improve zdjęcie nr 13

Masz problem z zarządzaniem biznesem e-commerce? Skorzystaj z systemu BaseLinker. Platforma umożliwia automatyzację procesów sprzedaży w sklepach internetowych, magazynach oraz na marketplace’ach. 

BaseLinker — co to?

Co to jest BaseLinker? To zdecydowanie jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania wielokanałową sprzedażą internetową. Łączy sklepy z różnymi firmami kurierskimi, hurtowniami oraz platformami sprzedażowymi. 

BaseLinker działa od 2006 roku i stanowi centrum dowodzenia e-commerce. Aktualnie korzysta z niego ponad 26 000 firm. 

Jak działa BaseLinker?

BaseLinker jest zaawansowaną platformą, która oferuje wiele funkcji usprawniających zarządzanie e-commerce na kilku płaszczyznach równocześnie. Łączy się z różnymi sklepami internetowymi oraz marketplace’ami za pomocą API. Użytkownicy mają możliwość centralnego zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Procesy operacyjne są ułatwione, co pozwala szybko reagować na zmieniającą się sytuację rynkową.

Program BaseLinker oferuje szeroki zakres automatyzacji: 

  • aktualizacje stanów magazynowych po każdej sprzedaży, 
  • generowanie listów przewozowych, 
  • automatyczne faktury, 
  • zarządzanie zwrotami i reklamacjami.

Przedsiębiorcy mogą z jednego, centralnego panelu zarządzać wszystkimi aspektami swojej działalności, a przede wszystkim kontrolować zamówienia, ceny, relacje z klientami. Pozwala to lepiej planować strategie sprzedaży. 

Kiedy warto zastosować program BaseLinker?

  • Gdy prowadzisz wiele sklepów internetowych — centralne zarządzanie umożliwia efektywne monitorowanie i kontrolowanie wszystkich kanałów sprzedaży z jednego miejsca. Możesz zachować spójność operacji. 
  • Gdy chcesz oszczędzić czas — automatyzacja powtarzalnych zadań takich, jak przetwarzanie zamówień, wystawianie faktur czy aktualizacja stanów magazynowych, pozwala oszczędzić wiele cennego czasu. 
  • Gdy chcesz zwiększyć wydajność i poprawić jakość obsługi klienta — automatyzacja przekłada się również na szybszą i efektywną obsługę klienta. Możesz łatwo śledzić status zamówień, a kontakt na linii sprzedawca-kupujący jest szybki.
  • Gdy chcesz podejmować trafne decyzje biznesowe, poprzedzone analizą danych — masz dostęp do kompleksowych narzędzi analitycznych do głębokiej analizy danych sprzedażowych, zachowań klientów i efektywności poszczególnych kanałów. 

Dlaczego warto zastosować BaseLinker — zarządzanie sprzedażą internetową?

  • Automatyczne pobieranie zamówień, ze wszystkich połączonych kanałów sprzedaży. Wystarczy jedno logowanie. BaseLinker zbiera informacje o tym, kto chce kupić Twoje produkty i przetwarza dane. Żadne zamówienie z dowolnej platformy nie zostanie pominięte.
  • Każda wpłata jest weryfikowana, a szczególnie wyróżniane są zamówienia wymagające dodatkowej uwagi.
  • Można tworzyć osobne profile i nadawać uprawnianie pracownikom do zarządzania określonymi procesami.
  • System automatycznie wystawia faktury i nadaje przesyłki w systemie kuriera poprzez API BaseLinkera.
  • Wybrane dokumenty są wysyłane do drukarki połączonej w chmurze.
  • BaseLinker dba o relacje z klientami wysyłając SMSy lub e-maile z podziękowaniami za złożenie zamówienia. Dostarczane są również linki do śledzenia przesyłek oraz faktury.
  • „Asystent pakowania” oraz czytnik kodów kreskowych umożliwiają szybkie i efektywne pakowanie zamówień.
  • Magazyn BaseLinker dba o ciągłą synchronizację stanów magazynowych między różnymi kanałami sprzedaży.
  • BaseLinker kończy aukcje z zerowym stanem magazynowym i automatycznie wznawia te, których produkty ponownie są dostępne.

BaseLinker — cena

Dostępne są trzy pakiety BaseLinker. Cena jest uzależniona od ilości przetwarzanych zamówień:

  • Freemium — darmowy plan do obsługi 100 zamówień miesięcznie.
  • Business — od 99 złotych miesięcznie + 0,59 zł/zamówienie (1 000 pierwszych zamówień), następnie + 0,19 zł/zamówienie.
  • Enterprice — oferta indywidualna od 10 000 zamówień lub 2 milionów GMV miesięcznie.

Integracja sklepu z BaseLinkerem zajmuje od kilku do kilkunastu godzin, w zależności od CMS-a, z jakiego korzystasz. Dostępne są również zaawansowane wdrożenia realizowane przez twórców BaseLinkera. Koszt zaczyna się od 6 890 złotych.

BaseLinker — zarządzanie sprzedażą internetową nigdy nie było tak proste

Baselinker — zarządzanie sprzedażą internetową jest dzięki tej platformie kompleksowe i efektywne. Dostępne są zaawansowane funkcje pozwalające na integracje z wieloma platformami sprzedażowymi. Narzędzie jest nieocenionym wsparciem dla różnej wielkości biznesów. Oszczędza czas, zwiększa wydajność operacji i poprawia jakość obsługi klienta. Pozwala podejmować trafione decyzje biznesowe, dzięki licznym analizom danych.

Z BaseLinkera powinny skorzystać:

  • startujące biznesy, ze względu na łatwą obsługę i konfigurację, skalowalność, oszczędności środków i czasu;
  • rozwijające się biznesy, które chcą mieć dostęp do rozbudowanych funkcji sprzedaży, integracji oraz optymalizacji procesów logistycznych;
  • duże biznesy oczekujące kompleksowej integracji i automatyzacji, zarządzania wieloma sklepami i platformami, a także elastycznego dostosowania do potrzeb.

Sprawdź usługi naszego software house

Ostatnie wpisy blogowe

Umów sięna darmową konsultację

    Telefon WhatsApp E-mail