Masz problem z zarządzaniem biznesem e-commerce? Skorzystaj z systemu BaseLinker. Platforma umożliwia automatyzację procesów sprzedaży w sklepach internetowych, magazynach oraz na marketplace’ach.
BaseLinker — co to?
Co to jest BaseLinker? To zdecydowanie jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania wielokanałową sprzedażą internetową. Łączy sklepy z różnymi firmami kurierskimi, hurtowniami oraz platformami sprzedażowymi.
BaseLinker działa od 2006 roku i stanowi centrum dowodzenia e-commerce. Aktualnie korzysta z niego ponad 26 000 firm.
Jak działa BaseLinker?
BaseLinker jest zaawansowaną platformą, która oferuje wiele funkcji usprawniających zarządzanie e-commerce na kilku płaszczyznach równocześnie. Łączy się z różnymi sklepami internetowymi oraz marketplace’ami za pomocą API. Użytkownicy mają możliwość centralnego zarządzania wszystkimi kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Procesy operacyjne są ułatwione, co pozwala szybko reagować na zmieniającą się sytuację rynkową.
Program BaseLinker oferuje szeroki zakres automatyzacji:
- aktualizacje stanów magazynowych po każdej sprzedaży,
- generowanie listów przewozowych,
- automatyczne faktury,
- zarządzanie zwrotami i reklamacjami.
Przedsiębiorcy mogą z jednego, centralnego panelu zarządzać wszystkimi aspektami swojej działalności, a przede wszystkim kontrolować zamówienia, ceny, relacje z klientami. Pozwala to lepiej planować strategie sprzedaży.
Kiedy warto zastosować program BaseLinker?
- Gdy prowadzisz wiele sklepów internetowych — centralne zarządzanie umożliwia efektywne monitorowanie i kontrolowanie wszystkich kanałów sprzedaży z jednego miejsca. Możesz zachować spójność operacji.
- Gdy chcesz oszczędzić czas — automatyzacja powtarzalnych zadań takich, jak przetwarzanie zamówień, wystawianie faktur czy aktualizacja stanów magazynowych, pozwala oszczędzić wiele cennego czasu.
- Gdy chcesz zwiększyć wydajność i poprawić jakość obsługi klienta — automatyzacja przekłada się również na szybszą i efektywną obsługę klienta. Możesz łatwo śledzić status zamówień, a kontakt na linii sprzedawca-kupujący jest szybki.
- Gdy chcesz podejmować trafne decyzje biznesowe, poprzedzone analizą danych — masz dostęp do kompleksowych narzędzi analitycznych do głębokiej analizy danych sprzedażowych, zachowań klientów i efektywności poszczególnych kanałów.
Dlaczego warto zastosować BaseLinker — zarządzanie sprzedażą internetową?
- Automatyczne pobieranie zamówień, ze wszystkich połączonych kanałów sprzedaży. Wystarczy jedno logowanie. BaseLinker zbiera informacje o tym, kto chce kupić Twoje produkty i przetwarza dane. Żadne zamówienie z dowolnej platformy nie zostanie pominięte.
- Każda wpłata jest weryfikowana, a szczególnie wyróżniane są zamówienia wymagające dodatkowej uwagi.
- Można tworzyć osobne profile i nadawać uprawnianie pracownikom do zarządzania określonymi procesami.
- System automatycznie wystawia faktury i nadaje przesyłki w systemie kuriera poprzez API BaseLinkera.
- Wybrane dokumenty są wysyłane do drukarki połączonej w chmurze.
- BaseLinker dba o relacje z klientami wysyłając SMSy lub e-maile z podziękowaniami za złożenie zamówienia. Dostarczane są również linki do śledzenia przesyłek oraz faktury.
- „Asystent pakowania” oraz czytnik kodów kreskowych umożliwiają szybkie i efektywne pakowanie zamówień.
- Magazyn BaseLinker dba o ciągłą synchronizację stanów magazynowych między różnymi kanałami sprzedaży.
- BaseLinker kończy aukcje z zerowym stanem magazynowym i automatycznie wznawia te, których produkty ponownie są dostępne.
BaseLinker — cena
Dostępne są trzy pakiety BaseLinker. Cena jest uzależniona od ilości przetwarzanych zamówień:
- Freemium — darmowy plan do obsługi 100 zamówień miesięcznie.
- Business — od 99 złotych miesięcznie + 0,59 zł/zamówienie (1 000 pierwszych zamówień), następnie + 0,19 zł/zamówienie.
- Enterprice — oferta indywidualna od 10 000 zamówień lub 2 milionów GMV miesięcznie.
Integracja sklepu z BaseLinkerem zajmuje od kilku do kilkunastu godzin, w zależności od CMS-a, z jakiego korzystasz. Dostępne są również zaawansowane wdrożenia realizowane przez twórców BaseLinkera. Koszt zaczyna się od 6 890 złotych.
BaseLinker — zarządzanie sprzedażą internetową nigdy nie było tak proste
Baselinker — zarządzanie sprzedażą internetową jest dzięki tej platformie kompleksowe i efektywne. Dostępne są zaawansowane funkcje pozwalające na integracje z wieloma platformami sprzedażowymi. Narzędzie jest nieocenionym wsparciem dla różnej wielkości biznesów. Oszczędza czas, zwiększa wydajność operacji i poprawia jakość obsługi klienta. Pozwala podejmować trafione decyzje biznesowe, dzięki licznym analizom danych.
Z BaseLinkera powinny skorzystać:
- startujące biznesy, ze względu na łatwą obsługę i konfigurację, skalowalność, oszczędności środków i czasu;
- rozwijające się biznesy, które chcą mieć dostęp do rozbudowanych funkcji sprzedaży, integracji oraz optymalizacji procesów logistycznych;
- duże biznesy oczekujące kompleksowej integracji i automatyzacji, zarządzania wieloma sklepami i platformami, a także elastycznego dostosowania do potrzeb.