Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań

Blog

  • Kampanie mailingowe – ich plusy i minusy

    Marketing i reklama w internecie zawsze powinny opierać się o pozycjonowanie, oraz skuteczną pracę w social mediach. Jedną z gałęzi, które mogą pomóc naszemu biznesowi są także kampanie mailingowe. Mimo mniejszej skuteczności warto przemyśleć ich stosowanie w czasie wzmożonej promocji.

  • Fanpage na Facebooku – jak zdobyć pierwszy 1000 like’ów

    Szukając sposobu na dotarcie do nowych klientów, nasze skupienie powinno zostać zwrócone w kierunku social media. Umiejętne wykorzystanie takich kanałów komunikacji to najskuteczniejszy sposób na odróżnienie się od konkurencji. Należy zdać sobie sprawę z tego, że Fanpage na Facebooku jest obecnie uznawany za główną wizytówkę firmy. Powinniśmy o tym wiedzieć i odpowiednio do tego podejść.

  • Konkursy urodzinowe i świąteczne na Facebooku – czy warto je realizować

    Skuteczne prowadzenie kampanii promocyjnej w social media to składowa wielu elementów. Do płatnych środków promocji, optymalizacji i przygotowywania odpowiedniej treści warto dodać również konkursy. W ich przypadku mamy największą szansę na to, że wywołamy u użytkowników określoną reakcję.

  • Prestashop – uniwersalny silnik sklepów internetowych

    Budując sklep internetowy należy wybrać odpowiednie rozwiązania, elastyczne i dające dużo możliwości rozwoju. Najbardziej sprawdzonym jest Prestashop, który śmiało można nazwać sklepowym odpowiednikiem blogowego wordpressa. Rozbudowana społeczność i popularność wśród użytkowników czynią z niego najlepsze rozwiązanie nawet dla dużych biznesów.

  • Grupa Improve – 10 powodów dla których warto z nami współpracować

    Jako Grupa Improve gwarantujemy rozwój każdemu projektowi w sieci, który skorzysta z naszej oferty. Wspieranie przedsiębiorstw, stron prywatnych różnej wielkości, sklepów i tworzenie profesjonalnych stron firmowych to nasza specjalizacja. Każdy klient zostaje obsłużony przez naszych specjalistów, dbających o odpowiedni wygląd, działanie i pozycjonowanie strony internetowej.

  • Facebook Marketplace nowym miejscem pozyskiwania klientów

    Czym jest Facebook Marketplace? To kolejne miejsce w sieci do zamieszczania ogłoszeń – tylko większe, bo skupić może w sobie całą społeczność Facebooka. Nowa inicjatywa (dostępna w Polsce od końcówki 2017 roku) ma jednak o wiele więcej zalet. Przede wszystkim, na tę chwilę, FB nie pośredniczy w płatnościach, pozwalając na załatwienie wszystkiego między klientem i […]

  • Budowanie marki i zaufania do strony

    Po wykonaniu strony internetowej, jej zoptymalizowaniu i ustaleniu strategii promocyjnej wypada zadbać o jeszcze jedną rzecz. Jest nią budowanie marki poprzez zdobywanie zaufania odbiorców. Przy działalności e-commerce jest to często sprawa kluczowa, bez której nie rozwiniemy biznesu. Płatne reklamy także tego nie nadrobią. Jak budowanie marki wpływa na sprzedaż   Od tego czy nasze produkty […]

  • Budżet dzienny Adwords – na czym polega, jak go ustalić

    Tworzenie kampanii reklamowych przy użyciu narzędzi Google to zagadnienie, którym należy się odpowiednio zająć chcąc promować swoją stronę w sieci. Poza ustawieniem samej treści kampanii promocyjnej należy też wziąć pod uwagę budżet dzienny Adwords. Jego odpowiednia konfiguracja pozwoli zdobyć więcej klientów i lepiej zarządzać wydatkami.

  • Pozycjonowanie – ile mnie to będzie kosztować?

    Rynek pozycjonerski jest – podobnie jak sam rynek stron internetowych – coraz bardziej konkurencyjny i zatłoczony. Wyodrębniają się w nim także konkretne dziedziny takie jak np. optymalizacja stron pod późniejsze pozycjonowanie. Zaczynając promować swój biznes w internecie trudno wybrać odpowiednią ofertę. Ich ceny potrafią wynosić od kilkuset złotych, aż do kilku tysięcy miesięcznie. Od czego […]

  • Marketing w 2018 roku – jakie trendy będą najmocniejsze

    Trendy jakie będą kreować marketing w 2018 roku to przede wszystkim zrobienie kolejnego kroku ku pełnemu przejściu na rynki mobilne. Reklama w Internecie stanie się też jeszcze bardziej widoczna i jeszcze ważniejsza dla każdej chcącej liczyć się na rynku firmy. Tylko jakie metody pozwolą przebić się wśród tak wielkiej konkurencji?