Software house Grupa Improve Sp. z o.o. - ul. Marcelińska 94B/181 Poznań

Blog

  • Duży ruch na stronie a brak klienta końcowego – co robić ?

    Dla przedsiębiorców prowadzących strony firmowe znaczenie ma nie tylko to, ile osób odwiedza ich stronę, ale przede wszystkim to, jakie działania Klienci podejmują. Liczą na to, że zapoznając się z publikowanymi w sieci informacjami zdecydują się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Jaki jest powód, że finalnie tego nie robią? Użytkownik wchodzi na firmową […]

  • Stworzyliśmy bezpieczną platformę crowdfundingową. Poznaj możliwości dotuje.pl

    Crowdfunding to niesamowity wynalazek, dzięki któremu można realizować wiele wspaniałych pomysłów, jak i ratować życie ludzi. Platformy crowdfundingowe umożliwiają zbiórki internetowe na konkretne cele. Grupa Improve jest twórcą jednej z nich: dotuje.pl. Wdrożyliśmy serwis dotuje.pl łączący aplikację z dostawcą płatności internetowych. Platforma umożliwia organizację zbiórek internetowych, które są popularną formą przekazywania środków na konkretne cele. […]

  • API Google przy wyszukiwarkach miejscowości: czy API Google wystarczy?

    Gotowe mechanizmy API pozwalają na wyszukiwanie adresów oraz konkretnych nazw ulic, ale bywają zawodne w przypadku mniejszych miast lub kilku miejscowości o tej samej nazwie. Grupa Improve znalazła rozwiązanie do bardzo dokładnego lokalizowania miejscowości na mapie. Mechanizm geolokalizacji oparty jest nie tylko o google API, co pozwala na osiąganie bardzo dobrych rezultatów. Wyszukiwarka adresów APIpozwala […]

  • Poznaj Hotjar, czyli narzędzie do nagrywania ruchu użytkowników odwiedzających stronę

    Hotjar to narzędzie online, dzięki któremu dowiesz się, co robią użytkownicy odwiedzający Twoją stronę internetową. Wiedza uzyskana dzięki funkcjom analitycznym pozwoli Ci lepiej zarządzać witryną i dopasować ją do oczekiwań internautów. Wyeliminujesz błędy z jej struktury. Co daje korzystanie z Hotjar? Korzystając z Hotjar możesz nagrywać ruch użytkowników, śledzić ich ruchy myszką oraz kliknięcia, mierzyć […]

  • Trendy w promocji stron internetowych na pierwszy kwartał 2021 roku

    Mijający 2020 rok był pod wieloma względami niepewny, ze względu na szalejącą pandemię koronawirusa. Kryzysowa sytuacja uwidoczniła, że nawet największe korporacje zaniechały dbania o obecność online i nie miały skutecznej strategii komunikacji. Z drugiej jednak strony, znów sprawdziła się zasada, że kto dba o swojego Klienta i robi to w sposób umiejętny, najwięcej zyskuje. Co […]

  • HTTPS – czy warto uruchomić? Tak!

    Kojarzysz symbol kłódki umieszczonej na początku domeny? Dla wielu jest on gwarancją bezpieczeństwa i posiadania przez witrynę certyfikatu SSL. Jeżeli Twoja strona wciąż go nie ma, czas wprowadzić poważne zmiany. Zrób to, aby przyciągnąć do swoich treści i produktów jeszcze więcej internautów. Poznaj powody, dlaczego warto. Uruchomienie HTTPS wymaga wykupienia usługi od dostawcy hostingu, na […]

  • Aplikacje dedykowane – kiedy stawiać?

    To jak będzie funkcjonował nasz sklep internetowy i czy łatwo będzie się go zarządzało, w dużej mierze zależy od wyboru platformy sprzedażowej. Na pewno zostanie Ci zaproponowane oprogramowanie dedykowane. Jest budowane od podstaw, z myślą o Twoich potrzebach. W porozumieniu z programistą ustalasz, co ma zawierać program, jakie ma posiadać narzędzia, i jak ma wyglądać. […]

  • Czy strona pozycjonowana na rynek zagraniczny powinna mieć osobną domenę z rozszerzeniem dla danego kraju?

    Każdy, kto rozpoczyna działalność w internecie musi wybrać domenę. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że niewłaściwy wybór rozszerzenia może spowodować poważne problemy w zakresie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Wpływ rozszerzenia domeny na pozycjonowanie Domena musi mieć właściwe rozszerzenie. Powinna odpowiadać obszarowi, na którym chcesz działać. Do wyboru jest wiele różnych opcji. Rozszerzenia domen krajowych […]

  • Nasza historia

    Od 2013 roku zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem oraz prowadzeniem kampanii adwords. Pomagamy klientom budować markę w sieci. Zaczęło się od 2 osób, teraz jest nas 15 Pierwsze kroki na rynku stawialiśmy jako dwuosobowa firma z dużym potencjałem. Wiedzieliśmy, że branża, w której zaczynamy działać jest wymagająca, ale dzięki ciężkiej pracy jesteśmy w stanie […]

  • OnePage a kampania adwords – ciekawy sposób na zdobywanie leadów

    Każda kampania reklamowa rządzi się swoimi prawami. Wpływ na jej przebieg ma rodzaj użytkowników, do których jest kierowana, jak i stopień świadomości o marce. W internecie króluje przede Google AdWords. Pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video, które trafiają do potencjalnych grup docelowych. Jest bardzo skuteczna w przypadku wielu stron, także OnePage. OnePage – […]