Blog
-
Masz sklep internetowy? Poznaj efekt ROPO i SOPO
Prowadzenie sprzedaży Internetowej to ciągła walka o klienta i podnoszenie jakości wykonywanych usług. Kupujący online musi czuć się bezpiecznie, być szybko obsłużony, oraz otrzymywać pełną informację o kupionym produkcie. Na zakupy sieciowe wpływają zjawiska ROPO i SOPO, które charakteryzują dwa odmienne zachowania konsumentów.
-
Pozycjonowanie (SEO) i AdWords – którą formę promocji wybrać?
Kiedy zaczynamy walczyć o wysoką pozycję naszej strony w Google stajemy przed wyborem formy jej promocji. Tak przynajmniej może się wydawać na początku prac. Pozycjonowanie to jednak skomplikowany proces, który wymaga dobrze opracowanej strategii. Dlatego wybór pomiędzy optymalizacją SEO, a kampaniami AdWords wcale nie jest taki trudny.
-
AdWords – jak skutecznie dobierać frazy do kampanii
Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu kampanii AdWords możemy szybko wypozycjonować naszą stronę w Google. Używając ich, zgodnie z naszymi oczekiwaniami i budżetem, nie jest trudno o odnotowanie wzrostu rangi promowanej witryny. Trzeba jednak wiedzieć jak to zrobić i jakich błędów unikać.
-
Pozycjonowanie i promocja podstawą – co robić po wykonaniu strony?
Postawienie strony internetowej to dopiero początek przygody z biznesem w sieci. Nawet najlepszy pomysł i najbardziej atrakcyjna oferta zginą w sieci bez odpowiedniego wsparcia. Pozycjonowanie, kampanie AdWords i korzystanie z social media to podstawy bez których nasza witryna zginie w morzu innych.
-
Jak połączyć Google Analytics i Google AdWords, i co nam to daje
Uzyskanie konkretnych danych z naszych kampanii wymaga połączenia kont Google Analytics i Google AdWords. Dzięki zespoleniu tych dwóch narzędzi uzyskamy odpowiedni wgląd w to jak działa nasza strona i jak skuteczne są nasze reklamy.
-
Czym jest linkowanie w pozycjonowaniu
Podczas pozycjonowania strony internetowej podstawą jest dostosowanie jej budowy pod SEO. Kolejnym krokiem podnoszącym naszą rangę w Google jest odpowiednie linkowanie. Na czym ono polega i jak je przygotować?
-
Pozycjonowanie w Google i rozliczanie za efekty
Próbując znaleźć najdogodniejszą dla siebie ofertę na pozycjonowanie w Google, należy zadać sobie pytanie czy warto sięgnąć po rozliczanie za efekty. Metoda ta nie musi być bowiem szczególnie skuteczna dla naszego biznesu.
-
Facebook – like/polubienie, jak je zdobyć?
Poza promowaniem swojego biznesu w wyszukiwarce Google, należy pamiętać, że równie potężną siłą wpływającą na pozycję i zasięg marki są social media. Facebook pozwala w naturalny sposób zdobywać nowych odbiorców – trzeba tylko wiedzieć jak z niego korzystać.
-
Kampanie Adwords – za co płacisz i czym jest CTR
Inwestycja w kampanie Adwords to główny sposób promocji strony przeznaczonej dla polskich odbiorców. Nie powinniśmy się temu dziwić, gdyż Google w Polsce zajmuje ponad 95% rynku (ruchu) wyszukiwarek.
-
Marketing i reklamy na Facebooku – jak skutecznie dotrzeć do klientów
By zwiększyć rozpoznawalność swojej witryny należy stale inwestować w marketing i rozeznać się w świecie skutecznej reklamy na Facebooku. Ponieważ jest to stosunkowo młode narzędzie pozyskiwania klientów/czytelników wciąż łatwo jest się w nim pogubić. Jakich błędów zatem unikać?